[MT] Bayan Motosiklet Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
@maksimumhiz

eeeeeeee, ne yapmamız gerekio? :silent:
çığlık atalım mı
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
216
bayanlar merhaba kızların motor kulanmaları beni çok etkiliyor sayıları artması dileklerimle:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
kız arkadaşımda motorcu olmasına rağmen mt ye katılmamakta ısrarcı, ikna etmeye çalışıyorum, henüz başaramadım, eğer ikna edebilirsem bir kaç hafta içinde aranıza katarım
 
Katılım
23 Kas 2006
Mesajlar
15
slm bende varım.
ismim esra. henüz motorum yok. yaza inşallah.
saygılar.....:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Bence bu başlık tutar fakat erkeklerin konuya çok az mudahale olması lazım.(hatta hiç :) )
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
181
çok güldüm başlığı okurken. sıkı takipçisiyim bu başlığın. rahatlatacak gibi beni bayaaa
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Başlığın gidişatından ne kadar gereksiz olduğu anlaşılmıştır.. geyik için geyikkafe yi kullanınız motor süren motorcular arasında din dil ırk cinsiyet ayrımı olamaz ..
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst