[MT Başkent] 23 Ocak 2BİN8 Senenin İkinci Toplaşması

Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
işte bendeki fotoğraflar




malesef capo konusunu bir türlü kapatıp fotoğraf çekemedik bu kadarınada şükür :p Seda fazla süratli kullanıyorsun Eskişehir yolunda sadece sesini duydum geçerken :) ama motorunun sesi gerçekten güzel :cat: capo kadar değildir tabi Ama göremiyoruz bir türlü oda ayrı efsane gibi dolanıyor dillerde kendisi yok ortada :cherry:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
malesef capo konusunu bir türlü kapatıp fotoğraf çekemedik bu kadarınada şükür :p Seda fazla süratli kullanıyorsun Eskişehir yolunda sadece sesini duydum geçerken :) ama motorunun sesi gerçekten güzel :cat: capo kadar değildir tabi Ama göremiyoruz bir türlü oda ayrı efsane gibi dolanıyor dillerde kendisi yok ortada :cherry:

O kadar link verdik gösterdik kardeşim, daha ne :p

Hayır sürekli bir sataşma var grupta, biz de karşılık veriyoruz haliyle sonra tabi Capo konuşulur her toplantıda. :p

Hay maşallah :queen:

aprilia_etv1000caponord_.jpg
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Seda fazla süratli kullanıyorsun Eskişehir yolunda sadece sesini duydum geçerken :) ama motorunun sesi gerçekten güzel

Yau evet dün öyle bi aşka geldik ::meleeek: Ama iyi ki de gelmişiz çünkü kurtlarımı döktüm rahatladım, ertesi gün kar yağdı :cherry: O bi süre idare eder artık beni.
Capo konusuna hiç deyinmicem. Bay geldi :farao:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
Allah'ım neden ben ayın 25 inde bakıyorum bu bilgisayara neden 22 sinde değil bende gelirdim. Tüh artıkın baska sefere
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle nedenama arkadaşımıza geçmiş olsun diliyorum.
Aynı gün iş arkadaşlarıma söz verdiğim için de aranızda
bulunamadım inşallah bir sonraki sefere sizlerleyim :rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
27
Atabay Pideciye ne zaman gidiyoruz :)

Hava musait olursa yarin oglen gidip yiyelim istersen. Pul biberde atariz ustune oohh.:queen:

Ac ayi oynamaz, sonrada gezer bir yerlere gideriz.

Yau evet dün öyle bi aşka geldik ::meleeek: Ama iyi ki de gelmişiz çünkü kurtlarımı döktüm rahatladım, ertesi gün kar yağdı :cherry: O bi süre idare eder artık beni.

Bir ara yanyanaydik Eskisehir yoluna cikmadan az once 2 metre kala. Kavsakta bir kaza vardi, ambulans da vardi. Kaza yerini gectim ufukta bile yoktun sadece yol ile gokyuzunun birlestigi cizgiden bir ses geliyordu :bounce: Insan bi bekler, el sallar, korna calar, ne bilim biraz eskortluk eder. :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
ne zor bişeymiş şu hastalık .Allah a şükür daha iyiyim şimdi.
Anlayışla karsıladıgınızdan dolayı teşekkürler mt :cat:

olmasydı su hastalık olucaktım orda ama nasip degilmiş artık .başka toplaşmalarımaza diyim :wiinkk:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Hava musait olursa yarin oglen gidip yiyelim istersen. Pul biberde atariz ustune oohh.:queen:

Ac ayi oynamaz, sonrada gezer bir yerlere gideriz.



Bir ara yanyanaydik Eskisehir yoluna cikmadan az once 2 metre kala. Kavsakta bir kaza vardi, ambulans da vardi. Kaza yerini gectim ufukta bile yoktun sadece yol ile gokyuzunun birlestigi cizgiden bir ses geliyordu :bounce: Insan bi bekler, el sallar, korna calar, ne bilim biraz eskortluk eder. :farao:

Bekliyim dedim ama baktım geleceğin yok yürüdüm gittim bende :cherry: Hem çok soğuktu yau. Bir an önce eve gidiym dedim. Bi daha ki sefere söz eşlik ederim :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst