- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #101
fotoğrafları yükleyeceiğim.bu gece bir vakitte.ancak bu bölümde cenaze haberinin peşine değil de ayrı bir ko nu açsam ii olur
"gezi yazıları" bölümüne aç abi :cat:
Fotoğraflar: http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/44331-[mt-ankara]26-nisan-balik-parti.html
Mod'um durumu toplam 3 kişi olarak düzeltebilir misin...:cat:
Düzelttik de, 3'te sıfır oldu ama; bari bir kişi gelseydi :mrgreen:
Neyse o kadar kişiden bir fire gayet iyi bir rakam