- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
- Konu Yazar
- #1
herkese selam.
bir bayan arkadaşımın uzun süredir 600f arayışında olması ve servise dünya kadar motosiklet sormamıza rağmen eli ayağı düzgün temiz bir motor bulamadık denilebilir. bir çoğunun km oynanmış ve servis kayıtlarına bakıldığında hor kullanıldığına dair ip uçları meydana çıkmakta. dolayısı ile şase numarasından kontrol ettirdiğimiz motorların nerdeyse hepsini eledik denebilir.
bu motosikletlerin arasında gözümüze iyi olarak çarpan bir motor oldu. bunun ile ilgili bilen duyan var ise bilgi almak isterim.
bakmış olduğumuz motorumuzun fotoğraf ve ilan linki aşağıda dır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...renkten-turkiye-de-az-bulunur-46095545/detay/
motosiklet Tokat'ta genel olarak büyük motorların bakımını yapan bir ustadaymış. aktardığı bilgi istanbula gelmiş anladığı kadarı ile dinlemiş ve almış. motorun servis kayıtları kontrol edildiğinde sadece 24000'de genel bakım yapıldığı ve egsantirik zinciri ile gergisinin değiştirildiği görülmekte.
yorum ve bilgilerinizi rica ederim arkadaşlar.
bir bayan arkadaşımın uzun süredir 600f arayışında olması ve servise dünya kadar motosiklet sormamıza rağmen eli ayağı düzgün temiz bir motor bulamadık denilebilir. bir çoğunun km oynanmış ve servis kayıtlarına bakıldığında hor kullanıldığına dair ip uçları meydana çıkmakta. dolayısı ile şase numarasından kontrol ettirdiğimiz motorların nerdeyse hepsini eledik denebilir.
bu motosikletlerin arasında gözümüze iyi olarak çarpan bir motor oldu. bunun ile ilgili bilen duyan var ise bilgi almak isterim.
bakmış olduğumuz motorumuzun fotoğraf ve ilan linki aşağıda dır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...renkten-turkiye-de-az-bulunur-46095545/detay/
motosiklet Tokat'ta genel olarak büyük motorların bakımını yapan bir ustadaymış. aktardığı bilgi istanbula gelmiş anladığı kadarı ile dinlemiş ve almış. motorun servis kayıtları kontrol edildiğinde sadece 24000'de genel bakım yapıldığı ve egsantirik zinciri ile gergisinin değiştirildiği görülmekte.
yorum ve bilgilerinizi rica ederim arkadaşlar.