MT ailesine selamlar bende katıldım

Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
5
merhaba Mt ailesi benim adım Batuhan,arjantinli69 un oğluyum.sizleri gezilerde gördükten sonra bende babamın artçısı olarak mt ye katıldım.ben şimdilik bisikletle idare ediyorum.ilerisi belli değil acaba motorum olurmu.şimdilik selamlar.:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin küçük arjantinli :)
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
5
teşekkür ederim erdem ağabey kardeşim sn motorunu çok sevdi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 PM ----------

teşekkürler banu abla
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hoş geldin batuhan çekirdekten yetişme motorcu olursun burda :) şimdilik bisikletle idare edelim daha sonrasına bakarız bişeyler :) tabi babadan sıkı bi izin kopartmayı unutma :rendeer:
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
5
hoşbulduk gürkan ağabey bn dün çok eğlendim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:24 PM ----------

teşekkür ederim jesse ağabey şimdilik bisiklet sonra motor
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Hoşgeldin Batu canım benim .Hiç bitmiyecek bir sevdanın koynunda doğmuş şanslı çocuk:)
 
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
11
selam batuhan aramıza hoş geldın bisikletın kaç cc merak ettim:rendeer::rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
kardeşim batuhan hoş geldın :rendeer:babanla akşam nereye kayboldunuz öyle :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst