MT ailesi bir arkadaşımızın desteğe ihtiyacı var...

Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
Arkadaşımızn durumuna üzülmemek elde değil elbette tarafımızdan gereken yapılacak üzülerek oturmanın kimseye faydası olmaz.Bu konuyla ilgili bilgi veren ve ilgisini eksik etmeyen herkes sağolsun bu zor durumu Allah kimseye yaşatmasın acil şifalar diliyorum.Aslında yaptığımız toplantılarda biraz toplayıp tek elden gönderseydik daha iyi olmazmıydı? Bu arkadaşımızın durumu hakkında bilgi vermeye devam edersen seviniriz Yusuf abi.
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
:pr: ya daha şimdi gördüm duyarsızlıım için kendime çok kızdım hala devam mı bi yardımda ben yapmak istiyorum
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
culhacik' Alıntı:
Arkadaşımıza çok geçmiş olsun.

Maliyeci değilim ama kimi bilgileri paylaşmayı istedim.

1- Sigortalı olarak çalışan bir kişi rapor gerektiren bir rahatsızlığa sahip olduğunda işveren bu kişiyi işten çıkarma hakkına sahip değildir.
2- Zaten 2 günü aşan raporlarda işverenin çalışan için ödediği bir bedel de olmayacak, ödemeleri sigorta üstlenecektir. Bu anlamda ücretsiz izin gibi bir kavram olamayacağı gibi, maaşsız kalmak da sözkonusu olmayacaktır.
3- Tedavi giderleri sigorta tarafından karşılanacaktır.
4- Kazaya neden olan araç bulunduysa trafik sigortasından, değilse garanti sigorta fonundan hem sigortanın ödemesini aşan tedavi giderleri (örneğin özel hastane fark bedeli) hem de maluliyet sözkonusu olduğu için tazminat alma hakkı doğacaktır.
5- Kişi çalışamaz duruma geldiyse işveren kıdem ve sair tazminatlarını ödeyecek ve kişi malulen emekliliğe hak kazanacaktır.

Daha detaylı bilgi verebilecek arkadaşlar varsa bu arkadaşımıza ve belki bundan sonra yakınlarında böyle bir olayla karşılaşacak arkadaşlara yardımcı olacaktır.

ben ist. şirket muhasebesinde görevliyim... benim de başıma değişik bir olay gelmişti bende süresiz izine çıkarılmıştım..
işten çıkartılması kanunen yasak çıkartıldığı takdirde İşçi Mahkemesi Şirket hakkında soruşturma açma yetkisine sahiptir... ve gelende işçi mahkemesi kazanır... örneklerini gördüm...

yazdıkların kanunda yer alan bölümlerdir... o arkadşımızın tedavi süreci bitene kadar süresiz izine çıkarılması doğru ve sigorta tarafından çalışamaz raporludur... O arkadaşımız çalıştığı şirkete SSK onaylı çalışamaz raporunu mutlaka ibraz etmesi gerekmektedir. tedavi süreci biter ve SSK iş başı evrakını arkadaşımıza teslim ettiğinde çalışamadığı günlerin parası olarak ona baş tabib imzalı gün toplamlı bir evrak verilir. (şirket SSK ya mağaşının tutarını ne kadar bildiriyorsa) mağaşına göre belirli bir % lik oranla. ve geçirdiği operasyona göre (ameliyat-doğum-boranşit vb.)ADANA veya İST. arasında bu durumda fark var... SSK dan parasını toplu bir şekilde alacaktır Örn. 3 ay hastane de veya çalışamaz durumda kalmışsa evde yatmışsa 3 ay toplamı kadar parayı nakit alacaktır. (fakat SSK pazar günlerini çıkartarak ödeme yapacak. işveren pazargünü de çalışıyomuş gibi maaş öder fakat SSK pazar gününü saymaz).. o konuda hiç bir şüphesi olmasın o arkadaşımızın...
acil şifalar diliyorum....
:cat: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
ael320' Alıntı:
buna sıra gelinceye kadar neler var kardeş maliye de bunu görmesin hep beraber kardeşimize destek olalım bu gün ona yarın bize motorcunun başına ne zaman ne gelir bir allah bilir dostumuzun sırtını yere getirmeyelim hepinize sevgiler selamlar ALLAHA EMANET OLUN


katılıyorum.hem zaten birine para yollamak yasak değil ki :)
bir dostumuza para yolluyoruz,yardım konseri düzenlemiyoruz kimseden habersiz...gerçi aramızda avukat olan varsa daha iyi bilir tabi...
umarım bir an önce iyileşir ve ailesiyle mutlu bir yaşam sürer motorcu dostumuz.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Evet arkadaslar.. bu arkadasın durumu ıle ılgılı son bılgıler nelerdır. yeterlı yardım toplanmısmıdır saglıgı nasıldır. bızlerın katkısı yeterlı olmusmudur. ve en onemlısı ılk mesajda verılen datalar yeterlımıdır para gondermek ıcın.. acıl bılgı verırsenız ben de kanımca kararınca destek olmak ıstıyorum..

Allah sıfasını versın..

Moderatore not: arkadaslar bu tarz cagrıları bence pop-up koyarsanız ve takıpcısı olursak daha verımlı olur dusuncesındeyım...tabı baska bır engel yoksa... selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst