teşekkürler demirim gürselim resimler hoş çıkmış
arkadaşlar benim baldızın katılması ani karar olduğu için kask bulmak yada aramak gibi vaktimiz olmadı,çünkü pazar günü 9 da yataktan kalktı enişte bende gelecem dedi bende kıramayınca topcase yi çıkardım bindik üç kişi motora gittik buluşma yerine baktık adanalı boş ona artçı olarak verdik üzgünüm ama başka çarem yoktu
mehmetim birdahaki buluşmaya kadar kendinize iyi bakın, kardeşin seni geçiyor benden hatırlatması :mrgreen:gürsel abi cok güzel fotolar yakalamışsın emeğine sağlık.... yiğenimi de öpüyorum.. :rendeer:
bizdende eskişehire selamlar olsun:rendeer:motosiklet konusunda baya bilinçleniyoruz artık galibahemen hemen herkeste kask görmek çok güzel bi duygu
burdan adanalı motosiklet tutkunlarına selamlar sevgile :rendeer:
güzel oldu ama cengiz abi.artık sizi kendisi olmadan göndermez bence:mrgreen:teşekkürler demirim gürselim resimler hoş çıkmış
arkadaşlar benim baldızın katılması ani karar olduğu için kask bulmak yada aramak gibi vaktimiz olmadı,çünkü pazar günü 9 da yataktan kalktı enişte bende gelecem dedi bende kıramayınca topcase yi çıkardım bindik üç kişi motora gittik buluşma yerine baktık adanalı boş ona artçı olarak verdik üzgünüm ama başka çarem yoktu
ahmet keşke haber verseydin, bakalım yarın bulabilecekmiyiz gazeteyicengiz abi selam seni hürriyet gazetesi bugün çukurova ekinde orta sayfada yayınlamıştı gördünmü benide motosiklet kulubu başkanı diyerekten tanıtmış selamlar
ahmet, güzel bir organizasyon olmuş :cat: gürsel resimler için tşk.ederim ellerine sağlık gitmiş kadar olduk. :rendeer:
inşallah bir dahakine antepte görüşürüzGürselabi ellerine ve emegine saglık çok güsel fotolar çok eglendik gerçekten çok güsel bir gündü.Başka gezi ve buluşmalarda görüşmek üzere:rendeer:Sizleri tanımak çok güzeldi.Kalın saglıcaklaGaziantep mt den saygı ve selamlarla:wiinkk:
emeğine sağlık demirgursel.Ben kendimi bu güne kadar motor sürerken hiç fotoğrafta görmemiştimkendi kendime soruyorum bu benmiyim diye
çok deyişik çokmışım :queen:
anam fotolarda ne kadar parlak çıkmışım öyleee,kendi kendime aşık oldumm,eline sağlık gürsel abi![]()
anam fotolarda ne kadar parlak çıkmışım öyleee,kendi kendime aşık oldumm,eline sağlık gürsel abi![]()