[MT ADANA]benim kameramdan ceyhan,resimlere buradan devam arkadaşlar

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
gürsel abi cok güzel fotolar yakalamışsın emeğine sağlık.... yiğenimi de öpüyorum.. :rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
motosiklet konusunda baya bilinçleniyoruz artık galiba :) hemen hemen herkeste kask görmek çok güzel bi duygu :) burdan adanalı motosiklet tutkunlarına selamlar sevgile :rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler demirim gürselim resimler hoş çıkmış
arkadaşlar benim baldızın katılması ani karar olduğu için kask bulmak yada aramak gibi vaktimiz olmadı,çünkü pazar günü 9 da yataktan kalktı enişte bende gelecem dedi bende kıramayınca topcase yi çıkardım bindik üç kişi motora gittik buluşma yerine baktık adanalı boş ona artçı olarak verdik üzgünüm ama başka çarem yoktu
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
teşekkürler demirim gürselim resimler hoş çıkmış
arkadaşlar benim baldızın katılması ani karar olduğu için kask bulmak yada aramak gibi vaktimiz olmadı,çünkü pazar günü 9 da yataktan kalktı enişte bende gelecem dedi bende kıramayınca topcase yi çıkardım bindik üç kişi motora gittik buluşma yerine baktık adanalı boş ona artçı olarak verdik üzgünüm ama başka çarem yoktu


cengiz abi selam seni hürriyet gazetesi bugün çukurova ekinde orta sayfada yayınlamıştı gördünmü benide motosiklet kulubu başkanı diyerekten tanıtmış selamlar
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gördüm ahmetim,daha doğrusu makine aradı öğleden sonra abi resimleriniz çıkmış dedi hemen aldım gazeteyi anı olaak saklayacağım.Sende ceyhan kulüp başkanısın hayırlı olsun TRT ye de röportaj verdik ama daha yayınlanmadı sanırım
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
bunu tüm mt dostları bilmeli diye düşünüyorum
msn ye ekledim seni cevap çıkmadı ayrıca
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ahmet, güzel bir organizasyon olmuş :cat: gürsel resimler için tşk.ederim ellerine sağlık gitmiş kadar olduk. :rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
gürsel abi cok güzel fotolar yakalamışsın emeğine sağlık.... yiğenimi de öpüyorum.. :rendeer:
mehmetim birdahaki buluşmaya kadar kendinize iyi bakın, kardeşin seni geçiyor benden hatırlatması :mrgreen:
motosiklet konusunda baya bilinçleniyoruz artık galiba :) hemen hemen herkeste kask görmek çok güzel bi duygu :) burdan adanalı motosiklet tutkunlarına selamlar sevgile :rendeer:
bizdende eskişehire selamlar olsun:rendeer:
teşekkürler demirim gürselim resimler hoş çıkmış
arkadaşlar benim baldızın katılması ani karar olduğu için kask bulmak yada aramak gibi vaktimiz olmadı,çünkü pazar günü 9 da yataktan kalktı enişte bende gelecem dedi bende kıramayınca topcase yi çıkardım bindik üç kişi motora gittik buluşma yerine baktık adanalı boş ona artçı olarak verdik üzgünüm ama başka çarem yoktu
güzel oldu ama cengiz abi.artık sizi kendisi olmadan göndermez bence:mrgreen:
cengiz abi selam seni hürriyet gazetesi bugün çukurova ekinde orta sayfada yayınlamıştı gördünmü benide motosiklet kulubu başkanı diyerekten tanıtmış selamlar
ahmet keşke haber verseydin, bakalım yarın bulabilecekmiyiz gazeteyi
ahmet, güzel bir organizasyon olmuş :cat: gürsel resimler için tşk.ederim ellerine sağlık gitmiş kadar olduk. :rendeer:

ben teşekkür ederim muzaffer:)güzeldi birçok arkadaşımızla bir araya gelme imkanı bulduk
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
Gürselabi ellerine ve emegine saglık çok güsel fotolar çok eglendik gerçekten çok güsel bir gündü.Başka gezi ve buluşmalarda görüşmek üzere:rendeer:Sizleri tanımak çok güzeldi.Kalın saglıcakla :) Gaziantep mt den saygı ve selamlarla:wiinkk:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
emeğine sağlık demirgursel.Ben kendimi bu güne kadar motor sürerken hiç fotoğrafta görmemiştim :D kendi kendime soruyorum bu benmiyim diye :D çok deyişik çokmışım :queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Gürselabi ellerine ve emegine saglık çok güsel fotolar çok eglendik gerçekten çok güsel bir gündü.Başka gezi ve buluşmalarda görüşmek üzere:rendeer:Sizleri tanımak çok güzeldi.Kalın saglıcakla :) Gaziantep mt den saygı ve selamlarla:wiinkk:
inşallah bir dahakine antepte görüşürüz :) selam arkadaşlara:rendeer:
emeğine sağlık demirgursel.Ben kendimi bu güne kadar motor sürerken hiç fotoğrafta görmemiştim :D kendi kendime soruyorum bu benmiyim diye :D çok deyişik çokmışım :queen:

sensin jönüm, yerine dublör koymadık:mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
anam fotolarda ne kadar parlak çıkmışım öyleee,kendi kendime aşık oldumm,eline sağlık gürsel abi:)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
bendeki son fotolarıda yüklersem tam süper olacak
kask kullanımının önemi hakında konuşma yaptım ve Ceyhan Kamakamımız Sayın Ayhan Boyacı 'dan çiçek almamız bizleriayrıca onurlandırdı kendilerine teşekkür ediyor ve saygılarımı sunuyorum





video olarak
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst