[MT Adana]25.03.2007 / Mersin - Tömük - Dedekavak

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Bu haftasonu rotamız Mersin - Dedekavağı.


Buluşma Saati: 08:00

Hareket Saati: 08:15

Not: Hareket saatinde kesinlikle yola çıkılacaktır. Geç kalan arkadaşlar mevcut güzergahtan gruba katılabilir.
Lütfen herkes vaktinde gelsin.


Buluşma Yeri:
Ç.M.S.K - Süleyman Demirel Bulvarı

Rota: Otobandan Çeşmeli çıkışından çıkılıp Dedekavağı sapağına girilecektir.

Menzil: 100km civarı

Seyir: Yerine göre 30-100km/h arası

Katılım: Her tür motorla geziye katılınabilir.

Yol Durumu: Asfalt - Stabilize olabilir

Hava durumu: Açık - Rüzgarlı olma ihtimali yüksek

Yemek:
Yemek Dedekavağı içinde grup kararına göre yenecektir.

Gezilecek Yerler: Dedekavağı ve bulursak antik kent :mrgreen:


Görüşmek üzere.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Herkese iyi eğlenceler. Umarım güzel bir pazar geçirirsiniz. :)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
katılacak olan herkese iyi eğlenceler.. bu hafta sonu biraz işlerim var.. eminim güzel bir gezi olacaktır.. Yolunuz açık olsun..
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Bugün çok rüzgar vardı. Bende ufak bir gezi yaptım. Rüzgar yer yer çok zorladı beni ama yılmadım. Yarın rüzgar olmaz inşallah.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
katılacak arkadaşlar mümkünse iki kişi olun motorlarınızda ve hız yapmayın,motor yola daha saglam oturur:wiinkk: iyi eylenceler dilerim:)
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
25
Bu hafta malesef sizlerle olamayacagım.. Eminim çok güzel bir gezi olacak.. hepinize iyi eğlenceler.. Tekerinize Taş değmesin Yolunuz açık ola...
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Arkadaşlar, bu hafta sonu firma eğitimleri devam ediyor. Bu nedenle yine geziye katılamayacağım. Katılacak arkadaşların yolu açık olsun. Ancak hava oldukça rüzgarlı. Biraz önce mersin tarafından geldim. Yolda araba sallanılyordu. Lütfen dikkatli gidin. Tüm Adana motorcularının duaları sizinledir.
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
arkdaşlar arkadaşlar mersin tarafı ve ben ne yazıkki yokum kısmetse bu hafta motoru alıyorum kredimde çıktı ama sizinle ne zaman olabilirim bilmiyorum çünki adanadan ayrıldım size iyi eğlenceler rsimleri sabırsızlıkla bekleyeceğim
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Merhaba

Bu haftasonu rotamız Mersin - Dedekavağı.


Buluşma Saati: 08:00

Hareket Saati: 08:15

Not: Hareket saatinde kesinlikle yola çıkılacaktır. Geç kalan arkadaşlar mevcut güzergahtan gruba katılabilir.
Lütfen herkes vaktinde gelsin.


Buluşma Yeri:
Ç.M.S.K - Süleyman Demirel Bulvarı

Rota: Otobandan Çeşmeli çıkışından çıkılıp Dedekavağı sapağına girilecektir.

Menzil: 100km civarı

Seyir: Yerine göre 30-100km/h arası

Katılım: Her tür motorla geziye katılınabilir.

Yol Durumu: Asfalt - Stabilize olabilir

Hava durumu: Açık - Rüzgarlı olma ihtimali yüksek

Yemek:
Yemek Dedekavağı içinde grup kararına göre yenecektir.

Gezilecek Yerler: Dedekavağı ve bulursak antik kent :mrgreen:


Görüşmek üzere.



makine hocam senin yerinde olsaydım böyle bir geziyi Kemal kardeşimizin şerefine iptal ederdim veya hiç düşünmezdim...ne alaka diyebilirsin ama ben olsaydım böyle üzücü bir kaza arefesinde bir geziye çıkmazdım...en azından bu hafta sonu adına...çıkanlarıda ayıplarım...sevgilerimle...


yada bu geziyi sessizce kendi çapımda yapar bitirirdim...Adanaya bu yakışırdı...
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Herkesin sinirleri gergin. Bu gezi ile insanlar biraz rahatlar. Kemal'i hepimiz seviyoruz. Kemal'i yalnız da bırakmıyoruz. Eminim o bizim gezmemizi tercih ederdi. Bu ona saygısızlık değildir aksine onu onurlandırmaktır.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
@makine,
Kardeşim bu hafta gelemiycem size iyi geziler diliyorum. Sağsalim gidip gelin inşallah.


@mete_han isimli arkadaş.

Kendi adıma konuşayım, ben de o arkadaşın durumuna üzüdüm ama, kendisiyle hiçbir tanışıklığımız veya görüşmüşlüğümüz yoktur, ilk defa sitede resmini gördüm. Sana sadece işgüzarlık yapma derim....

Adanayı kınamak veya ayıplamak sana düşmez.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
şimdiiiii,

1- topluca kemal arkadaşa bir moral ziyareti elbette iyi olurdu ama sanırım yoğun bakımda.

2 - ortada cenaze yok ki 40 gün yas tutalım

3 - göstermelik olaylara karşıyım. ben bu geziye katılmayacağım ama bütün 1 hafta çalışıp stres çekip de, sonra 1 arkadaşımız kaza yaptı diye geziyi erteleyip sıfır moralle çalışmak bana uymazdı.

4 - yas tutacaksak her gün şehit veriyoruz, ırakta her gün belki onlarca insan ölüyor, afrikada kuraklık, bush hala amerika başkanı.... daha sayayım mı?

fikrine saygı duyuyorum ama katılmıyorum sayın mete-han.
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
sevgili metehan
seninkide bir düşünce tabii. katılan arkadaşlar olabilir.
yürekçeye yürekten katılıyorum.
bu hafta gerçekten üzücü birçok kaza haberi okuduk, duyduk. herkes sitresli.
bencede motosikletlerimizle kafamızı boşaltmak iyi olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst