[MT Adana] 05.05.2007 Papazın Bahçesi Gezisi

Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
hasan gercekten mükemmel geziler düzenliyorsunuz içim gidiyor bir makine alıp size katılaım dige düşünüyorum su gibi aziz olun
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Teşekkürler arkadaşlar.

@Merih Üstat sağolasın. Görüşürüz inşallah tekrardan. Antakya'da gezmediğim yerler var hatırlatayım :mrgreen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
hasan ben geldiğimde beni burlara götürmessen bilmiyom artık... yine çok lezzetli bir kebab partisi olmuş :p ...gezi bahane pirzolalar şahane ...bide manzaraya bayıldım
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@BBRR Barış abi ne demek gel gideriz beraber. Mangalda yaparız inşallah.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
57
Harika bi üç silahşörler macerası olmuş :mrgreen: Elinize, tekerinize, yüreğinize sağlık harika bir geziye daha imza atmışsınız.Bende uzun zamandır aranıza katılamıyorum malum iş bulma telaşına düştüm.Bütün ÇMSK ya selamlarımı sunuyorum.Görüşmek üzere
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
gene gezmissiniz super olmus..da...:) orda bir yazi dikkatimi cekti..kasapta et yerken kasap in duvarinda "elektrik tesisati dosenir" yaziyordu..yahu ne bicim istir eletrik tesisati doseyen kasap..:) bana komik geldi..:)
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
165
motorlarınıza ve yüreğinize sağlık güzel gezmişsiniz.. gezilerinizi netten takip ediyorum .. :cat: allah kaza bela varmesin
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
Hasan kardeş gerçekten çok güzel ve renkli gezi yapmışsınız. Biz de bu gezimizde böyle yeşillikler ve sulu yerlerde geçirdik gezimizi. İnsanın ayrılası gelmiyor. Bunun içinde çevremizi ve doğamızı temiz tutmalıyız ki bu güzellikler mazide kalmasın. Doğa yaşadığı sürece canlılarda yaşamaya devam eder. Festivalde görüşmek dileğiyle.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst