Harika bi üç silahşörler macerası olmuş :mrgreen: Elinize, tekerinize, yüreğinize sağlık harika bir geziye daha imza atmışsınız.Bende uzun zamandır aranıza katılamıyorum malum iş bulma telaşına düştüm.Bütün ÇMSK ya selamlarımı sunuyorum.Görüşmek üzere