Mt-25 Arka fren müşürü

Katılım
8 Mar 2021
Mesajlar
101
Arkadaşlar motorum 2016 model mt-25 perşembe günü vizeye gireceğim ancak bugün fark ettimki arka fren lambam yanmıyor. Ön frende yanıyor arkada yanmıyor. Arka fren müşürünü söküp biraz kurcaladığımda 1-2 kez yandı ancak şuan yine yanmıyor belliki bir sorun var. Servise gittiğimde ellerinde müşür olmadığını ve sipariş edersem 1 haftada geleceğini belirtti. Ve ustanın dediğine göre bazı motosikletlerin fren müşürüde uyum sağlarmış cg veya bazı mondiallerin fren müşürleri uyum sağlar işini görür dedi. Sizce bu doğrumudur ? Eğer doğruluk payı var ise vizeden geçene kadar idare edebilecek bir müşüre ihtiyacım var.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,532
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bir yerlerde temassızlık olabilir. Söküp temizleyip kontrol etmenizi öneririm.
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
benzeri başıma gelmişti r6da, fren pedalındaki yay ile alakalı olabiliyor.
 
Katılım
12 Mar 2021
Mesajlar
3
Merhaba aynı problem sağa doğru düşürdüğümde başıma gelmişti istanbulda isen ben şirinevlerde orjinal bulmuştum paketli aldım tabi kırık olduğuna kanaat getirip istersen önce wd 40 la yıka kırık olan müşürü sökerken dikkat etmeyip asılmıştım yayı falan fırlamıştı oraya dikkat edersen problem çıkmaz :)
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
Siz yinede muayeneye girin eğer kalırsa ceza yemeden süre kazanırsınız.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,532
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Acaba fark ederlermi diye düşünüyorum bu şekilde girsem. Görevli arkadaş arka stobu kontrol ederken arka frene bas dediğinde çaktırmadan ön frene bassam anlarmı acaba :D

Kuvvetle muhtemel anlamaz ama siz yine de doğru yoldan ayrılmayın. Doğru yoldan bir kere ayrıldığınızda Ak Parti ve oy verenlerinin başına gelenler sizin de başınıza gelir.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,532
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Reisin sesi bile çıkmıyor. Ağzını açıp bık bık bık birşey bile diyemiyor. Çok şükür önce emekliyi tırpanladılar, sırada diğerleri var.
 
Katılım
8 Mar 2021
Mesajlar
101
Reisin sesi bile çıkmıyor. Ağzını açıp bık bık bık birşey bile diyemiyor. Çok şükür önce emekliyi tırpanladılar, sırada diğerleri var.

Toplumumuza müstehak hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------

Evet arkadaşlar vizeye girdim ve geçti motosikletim sıkıntısız şekilde. Ne yaptım diye sorarsanız çarşıda bir kaç parçacıyı gezdim bir tanesi cg ye göre müşür verdi soketleri farklıydı ama kesip ek yaptım ve sıkıntısız şekilde fren lambam yanmaya başladı. Yamaha servisinin 700 tl isteyip 1 haftada gelir dediği müşürü almak yerine 15 tlye müşür ve 5 tl ye tel alarak 20 tl ye işi kapattım :cherry:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,532
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Evet arkadaşlar vizeye girdim ve geçti motosikletim sıkıntısız şekilde. Ne yaptım diye sorarsanız çarşıda bir kaç parçacıyı gezdim bir tanesi cg ye göre müşür verdi soketleri farklıydı ama kesip ek yaptım ve sıkıntısız şekilde fren lambam yanmaya başladı. Yamaha servisinin 700 tl isteyip 1 haftada gelir dediği müşürü almak yerine 15 tlye müşür ve 5 tl ye tel alarak 20 tl ye işi kapattım :cherry:

Hayırlı olsun. Bu ülkenin insanının pratik zekasını gerçekten çok seviyorum.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,532
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Abi fakirlik insanı mucit yapar diye boşuna dememişler :queen:.

Benim eski motor Sym Wolf'te muadil ürünler listesi var. O listeye ne zaman baksam gülerim. Yakıt filtresi için Tofaş filtresi, fren maneti için Rks Titanic 200, peg için Tvs Apache pegi, debriyaj teli için Cbf 150 debriyaj telini ilk kim, nasıl bulmuş ben de şaşıyorum.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,640
Motosikleti
Ns200 15"
Benim eski motor Sym Wolf'te muadil ürünler listesi var. O listeye ne zaman baksam gülerim. Yakıt filtresi için Tofaş filtresi, fren maneti için Rks Titanic 200, peg için Tvs Apache pegi, debriyaj teli için Cbf 150 debriyaj telini ilk kim, nasıl bulmuş ben de şaşıyorum.

Abi olmayınca mecbur insan bir yolunu buluyor, mesela Anadol varken iç kumandalarını Renault 12 modelini takardık. Eskiden Cg kullanırkende Kuba Rx9'un debriyajını Cg'ye takmıştım, insan mecbur kalınca yapamayacağı bir şey yok :).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst