K kubilayc Katılım 15 Nis 2018 Mesajlar 62 14 Tem 2018 Konu Yazar #1 Selamlar, Akrepe 7200 vermek yerine gayet Türk malı gayet iyi olduğunu düşündüğüm ferik egzozda salyangozlu güzel bi egzoz yaptırdık. Sizce nasıl olmuş.
Selamlar, Akrepe 7200 vermek yerine gayet Türk malı gayet iyi olduğunu düşündüğüm ferik egzozda salyangozlu güzel bi egzoz yaptırdık. Sizce nasıl olmuş.