mrb. yeni üyeyim. yardmcı olur musunuz

Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
1
meraba özlem

mesajını okudum sana tavsiyem bende yeni gördüm kanuni 125 cc'lik yeni modeli var en azından kalite ve adı var kanuni:) ok.
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
26
slm hoş geldin bende yeniyim ne alıyım diye bocalıyorum ehliyet bile yok bence iyi araştır hemen karar verme sen bilirsin yinede hayırlı olsun ehliyetde motorda kazasız kullaman dileğiyle
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
359
ozlem boz' Alıntı:
ewet bi scooter almak istyrm. 151 rs mondial. 1538 diyo daha uyguna nası bulurm. ha bi de 13 mayısta ehliyet alyrm. o zamana kadar trafiğe çıksam olmaz mı acaba? çok heyecenlı bişey ya. kaç gündür nette takip edyrm...

elini biraz çabuk tutman lazımdı,artık fayda etmez. neden dersen ötv oranlarındaki artış tahminen 151 rs 'nin 1538 ytl olan fiyatını 1700 ytl civarına çıkaracaktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst