mrb ben dostum

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
4
Mrb arkadaslar.Ben sıtedeki Locco nıcklı sahsın kardesıyım..Dalgıclık yapıyorum ve burnumla alakalı ufak tefek sorunlar yasadıgımdan dolayı gecen pazartesı amelıyat oldum ve suna evde burun spreyimle yasıyorumm.
suan ıcın bı motosıkletım yok ama buda herseyın sonu deıl:wiinkk:
hos sohbetler..
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
way birader hoşgeldin akşam abin galatada senide getirsin söylede :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
4
bügünden bahsettide malum yorgunluk baska zamana kısmet artık..
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak dalgıçsan iyi zıpkın kullanırsan seni alıp tekne ile bir yere götürcem ağ ile sarıcam tonozları havuz yapıcam anlıyacagın derinlik 4 yada5 metre olabilir karagöz vurcan senden kaçan ağ yaslanıcak ne dersin anlarmısın bu işten :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
4
simdi dalgıc adam balık vurmaz abı zıpkın fln da kullanmaz olurmu ol sey:p biz senle bi toplantida ozel konusalım :D
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aramıza hoşgeldin...:cat:O sendeki burun hastalığı baya bi kişide var,ablamda bir-iki ay önce ameliyat oldu.O da senin gibi spreyiyle iyi dost:)
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
loccoya bu akşam anlatırım anlarmı oda bu işlerden :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
4
doktora gıtsenız emınım cogunuza amelıyat olman lazım derler(yanlıs anlasılmasın burun hastalıkları cok yaygın)nese sımdı kelımelere bakıyorum zıpkın,dalmak,balık(rakı) anlar heralde abim :D
hosbulduk watercolours guc senınle olsun..
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
aramıza hoş geldin:rendeer: ve doktor abin olarak geçmiş olsun diyorum.yanlız motorum yok diyorsun da onu pek anlıyamadım.başka bi sitede insane nick iyle yamaha ybr sahibi olduğunu hatırlıyorum hatta senin görüşlerinden esinlenerek bende ybr aldım çok ta memnunum.Yoksa sadece nick benzerliğimi:bounce:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
hoş geldin ayrıca geçmiş olsun, en kısa zamanda iyileşmeni dilerim.
sevgi ve saygıyla kal.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Vay hoşgeldin balık sevdalısı kardeşim. İki gün evvel babamla uskumruya sırtı çekerken 3 kg.luk bir akya yakaladık. İçin gitti dimi? :p

Hoşgeldin...:)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
locco=deli
insane=deli
gurel brothers forever.
annemler daha iyisni yapana kadar en iyisi o
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst