mrb arkadaşlar

Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
162
slm ben Adana dan Gülden büyük bir motor tutkunuyum ama daha motor kullanmak nasip olmadı (EHLİYET YOK):):)sizlerle tanışmayı gezilerde de aranızda bulunmak isterim..Şimdiden aranızda bulunmaktan mutluyum:)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
316
hoş geldiniz bu konuda adananın gayet güzel bi ekibi o9lduğunu biliyorum umarım sizde dahil olursunuz...
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
162
teşekkür ederim arkadaşlar toplantı yerlerinizi veya kulübün kendine ait bir yeri varsa gelip görmek katılmak isterim
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
aramıza hoşgeldın umarım ehlıyetıne en kısa zamanda kavusursun ve guzel dostluklar kurabılırsın.tekrar hoşgeldın::tutkuy::::gleam::
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Aramıza hoşgeldin, tabiki toplantılarımızda senide görmek isteriz :cat: biraz kendinden bahsetsene :silent:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Hoşgeldiniz umarım bir an önce ehliyetinizi alıp motosiklet sahibi olursunuz..:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst