mrb aranıza yeni geldim

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
7
mrb aranıza yeni geldim adım mucahit istanbul gültepede oturuorum bnde uzun süredir zealsun 200 gs yi bekliorum ama dün fuarda gördüğüm çelik motor racing modeli hoşuma gitti ve bu hafta içi o motoru almak istiorum aslında zealsun dan vazgeçmemin sebebi ötv artışı ve ne zaman geleceği konusunda kesin bşi söylenememesi (malum gümrükten geçmesi kaç gün sürer yada hafta)ötv ye yakalanmadan yarın motoru almak istiorum sizce ne yapmalıyım beklesemmi zealsunu ama dayanamıorum hemen almak istiorum...
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
hayırlı olsun..

hoşgeldin sana yakınım..levet teyim ama motor gültepede karakolun oradaki otoparkta kalıyo..en kısa zamanda al motorunu...
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin arkadaşım aileye:rendeer:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
7
hepiniz saolun hoşbulduk. vedat kısmetse bugün yarın alcam bnde karakolun ordaki otoparka koymayı planlıorum orda görüşür tanışırız
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:rendeer: Hoşgeldin dostum bende sana yakınım profilo nun aşagısındayım yani derede
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
7
arkadaşlar azönce mecidiyeköy arora bayii nden 150cc lik racing i aldım yarın kredi sonuçlanır(inş)öbür günde motoru teslim alcam kısmetse çok mutluyum çok kırmızı renk aldım güzel duruyo hoşuma gitti valla he
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst