- Katılım
- 5 Ara 2005
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Mr_Bad_Guy adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! cagiran ve Mr_Bad_Guy aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!
Eski profilimi buldum
Kendime güldüm
Bakın, siz de güleceksiniz
Ama kullanmıyorum ve ellemiycem, siz de ellemeyin lütfen, cidden hatırası var
Mr_Bad_Guy adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! cagiran ve Mr_Bad_Guy aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!
Çağrı abi böyle bi nick için çok düşündün mü :queen:
Çok düşünmedim HasancanQueen dinlerdim o zamamlar, aklıma direk o geldi
Napıyon pusuya mı yatıon:queen: