movi starrrrrr :)))) honda beatt yorumları bekliyorum arkadaslar

Katılım
24 Tem 2011
Mesajlar
15
26520610150277860318748.jpg


03082011078.jpg


03082011077.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
yukarıdaki linki iyice incele

---------- Post added at 17:04 ---------- Previous post was at 17:00 ----------

güzel olmuş fakat o sinyallerin üzerindeki stickerı yapıştırırken yukarıdan aşağıya bişeyle çekerek yapıştırsan hava kabarcıkları oluşmazdı,ama genel olarak güzel motorun güle güle kullan.
 
Katılım
24 Tem 2011
Mesajlar
15
tşkler arkadaslar .. ewet bazı sorunlar var ama farkklı olduguna inannıyorum ..:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

03082011075.jpg
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Çok sevimli bişey olmuş yahu bu :) Fosforlu yeşil jant şeridi çekersen renk uyumunu sağlarsın :wiinkk:
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
145
Folyonun altındaki hava kabarcıklarını ince bir iğneyle delerseniz giderebilirsiniz. Güzel olmuş ama niye movistar ? Özel bir anlamı yok herhalde.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
başlığa bakarken ön yargıyla baktım..
dedim aynasız saçma sapan bir motor daha geldi...
neyseki korkularım boşa çıktı...
gerçekten güzel olmuş...
Allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
motorun önü güzel olmuş... arkasını göremediğimizden öne yorum yapabiliyoruz sadece
 
Katılım
24 Tem 2011
Mesajlar
15
kardeşim movistar olmasının bi sebebi mavi olması ilham verdi .. cbr 600den :) neden olmasın dogru özalitçiye hemen stickerları yaptırdım . .. durum böle :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst