- Katılım
- 17 Eki 2005
- Mesajlar
- 87
- Konu Yazar
- #1
slm ben siteyi uzun zamandır takip ediyorum ama yazmak bi türlü nasip olmadı. kücüklügümden beri nerde motor görsem cildiririm:queen: ama 20 yasına geldim daha bi motor alamadim. cok sürdüm ama kendi parami kazanmaya baslayamadigimdan alamadim. ailem motora karsi. bi tanidigimiz motorla kaza gecirmisti, ondan beri korkuyolar. neyse cok uzattım. benide kabul edin araniza:salut: görüsmek üzere.