Motovlog kanalıma tüm dostları beklerim

Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
116
Uzun süredir yaptığım gezintileri kask kameramla kayıt altına alıyorum ve depoluyorum yani birnevi günlük tadında oluyor:) motovlog hobisini nekadar becerebiliyorum tartışılır ama ben keyf alıyorum neticede :) izlemeye değer bulursanız ve abone olursanız memnun olurum dostlar. Örnek olarak son videomu sizlerle paylaşayım istedim.sağlıcakla kalın saygılar sevgiler iyi seyirler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst