- Katılım
- 1 Mar 2015
- Mesajlar
- 116
- Konu Yazar
- #1
Uzun süredir yaptığım gezintileri kask kameramla kayıt altına alıyorum ve depoluyorum yani birnevi günlük tadında oluyor
motovlog hobisini nekadar becerebiliyorum tartışılır ama ben keyf alıyorum neticede
izlemeye değer bulursanız ve abone olursanız memnun olurum dostlar. Örnek olarak son videomu sizlerle paylaşayım istedim.sağlıcakla kalın saygılar sevgiler iyi seyirler...