Motosiletime Kavustum

Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
hayırlı uğurlu olsun
darısı başımıza... güle güle kazasız ve belasız inş.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Arkadaşım yeni motorun hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle....:rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
279
Hayırlı olsun,motoru alman bile bir hikaye olmuş kimbilir bundan sonra ne hikayeler yaşayacaksın,darısı baışmıza..
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Sevgili dostlar hepinize dilekleriniz icin ayri ayri tesekkur ederim.
Keske motosikletle tanismak icin bukadar gec kalmasaydim.
Sizleri sewiyorum.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst