- Katılım
- 19 Mar 2005
- Mesajlar
- 31
- Konu Yazar
- #1
yeni aldığım motosikleti mahallenin kedileriyle paylaşma sorunu yaşıyorum.ilk önce brandanın altından içeri süzülüp selede (suzuki burgman 400 olduğu için 3 4 kedi sığıyordur)oturmalarıyla başladı..
ben karşı atağa geçtim ve ahtopotlarla kedilerin giremiyeceği şekilde brandayı sardım..sabah kalktığımda brandanın iki tarafıda paramparçaydı
r:
r:
neyseki duck bantla brandayı yamadım,ama hala motosikleti paylaşamıyorusz,oturdukları yetmiyormuş gibi deponun orayada siğiyorlar(azgın dönemlerinde sıvı bırakma)
r:
r:
kedileri motosikletten uzak tutabilicek bir cihaz varmı tavsiye nedir... :silent: :silent:
lütfen ciddi tavsiyeler olsun...
ben karşı atağa geçtim ve ahtopotlarla kedilerin giremiyeceği şekilde brandayı sardım..sabah kalktığımda brandanın iki tarafıda paramparçaydı
neyseki duck bantla brandayı yamadım,ama hala motosikleti paylaşamıyorusz,oturdukları yetmiyormuş gibi deponun orayada siğiyorlar(azgın dönemlerinde sıvı bırakma)
kedileri motosikletten uzak tutabilicek bir cihaz varmı tavsiye nedir... :silent: :silent:
lütfen ciddi tavsiyeler olsun...