Motosiklette Müzik Keyfi..:))

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
her ne kadar motosiklette müzük dinlemek dikkati dağıtır deniyorsa da,ben de,mp3 ümle uzun yolda dinliyorum,sıkılmamı önlüyor,keyif alıyorum.dikkat konusu kişiye bağlı diye düşünüyorum.sesi dışarı vermeyi bende tercih etmem.

hocam senin motora böyle bir sistem gider bence:cherry: kuralım evet dersen yardımlarımı esirgemem:queen:
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
bu tür müzik setinden bende 3adet var birini doğubank sirkeciden aldım diyer ikisini kadıköydeki yazıcı oglunun sırasındaki bir pasajdan aldım bendekilerde ayrıca radyoda var 2sini evde birini motoru park ettiğim zaman müzik isteyen olunca çalıyorum, ayrıcada 8GB phlipis marka ipot aldım onuda hareket halinde motosikletimde kulaklıkla dinliyorum, türkiyede motosikletle müzik çalıp gitmek, nedense kroluk,görgüsüzlük sayılıyor, aslında bazı uzman kişilere görede açıkta müzik çalıp dinlemek insan ogluna motivasyonsaglamakta imiş ayrıca pozitif enerji sağladığından insan oglu hoş görülü olurmuş,nedense daha saglıklıymış diyorlar kulaklıkla müzik dinlemek sağlıklı sayılmıyormuş,zira zamanla kulak zarı,sesten etkilenerek kalınlaşmasından dolayı kişide duyma oranı zayıflıyormuş,,,,,,,,,o nedenle dışarda müzik çalıp gidene kıro gözüyle bakmayalım belki saglık açısını düşünüyorlardır,hiç olmasa kulakları sagır olmaz.... ben ikisinide normal karşılayorum ve önce sağlık diyorum.....
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
benim prowler da var ses sistemi geçerken bütün cadde ve sokak dinliyor ama yapıcak bişey yok. motor sesini severim fakat lastik sesi kafamı şişiriyor belki asfalt lastiği alırsam okadar açmam sesi :D ama sessiz yol çekilmiyor. motora kesinlikle yapmam böyle bişey orası ayrı :D:D:D
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
grnt0546.jpg


Bunu bilen yokmu yahu :) bi marka model yardım beklıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst