bu tür müzik setinden bende 3adet var birini doğubank sirkeciden aldım diyer ikisini kadıköydeki yazıcı oglunun sırasındaki bir pasajdan aldım bendekilerde ayrıca radyoda var 2sini evde birini motoru park ettiğim zaman müzik isteyen olunca çalıyorum, ayrıcada 8GB phlipis marka ipot aldım onuda hareket halinde motosikletimde kulaklıkla dinliyorum, türkiyede motosikletle müzik çalıp gitmek, nedense kroluk,görgüsüzlük sayılıyor, aslında bazı uzman kişilere görede açıkta müzik çalıp dinlemek insan ogluna motivasyonsaglamakta imiş ayrıca pozitif enerji sağladığından insan oglu hoş görülü olurmuş,nedense daha saglıklıymış diyorlar kulaklıkla müzik dinlemek sağlıklı sayılmıyormuş,zira zamanla kulak zarı,sesten etkilenerek kalınlaşmasından dolayı kişide duyma oranı zayıflıyormuş,,,,,,,,,o nedenle dışarda müzik çalıp gidene kıro gözüyle bakmayalım belki saglık açısını düşünüyorlardır,hiç olmasa kulakları sagır olmaz.... ben ikisinide normal karşılayorum ve önce sağlık diyorum.....