motosiklette monopod ile cep telefonu kullananlar

Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
494
motosiklet kullanırken artcıma monopod ıle cekım yaptırmayı dusunuyorum. cep telefonu ile bu tur cekımler deneyeniniz vardır. motorkafanın acmıs oldugu bır baslıgı buldum ancak derdıme care değil.

cep telefonu(note 5) ile sürüş esnasında artçıya çekim yaptırmak mantıklı mı? (fayda ve mahsurları)
dirayetli bir monopod tavsiyesi olan var mı ya da monopoddan dolayı telefonu pert eden var mı?
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
322
50 liraya bir yaka kamerası al ufak montonun yakasına montele 1 2 saat sesi çekim yapar :D
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
yavaş düzgün biyerde monopodu takıp çekersiniz kendinizi biz denedik 5dk video yaptık cok sıkıntı olmaz
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
494
60_70 le giderken hic test ettiniz mi? Monopod için tavsiyeniz var mi?

Yaka kamerası işini anlamadım. Telefona mi bağlanıyor? Ekstra kamera kullanmak istemiyorum öyle bir düşüncem olsa muhtemelen go pro
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst