- Katılım
- 7 Nis 2014
- Mesajlar
- 494
- Konu Yazar
- #1
motosiklet kullanırken artcıma monopod ıle cekım yaptırmayı dusunuyorum. cep telefonu ile bu tur cekımler deneyeniniz vardır. motorkafanın acmıs oldugu bır baslıgı buldum ancak derdıme care değil.
cep telefonu(note 5) ile sürüş esnasında artçıya çekim yaptırmak mantıklı mı? (fayda ve mahsurları)
dirayetli bir monopod tavsiyesi olan var mı ya da monopoddan dolayı telefonu pert eden var mı?
cep telefonu(note 5) ile sürüş esnasında artçıya çekim yaptırmak mantıklı mı? (fayda ve mahsurları)
dirayetli bir monopod tavsiyesi olan var mı ya da monopoddan dolayı telefonu pert eden var mı?