Motosikletliler Terörü Lanetledi

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Samsun Motosiklet Kulübü üyeleri geçtiğimiz Cumartesi gecesi Ladik İlçesi'nde iki polis memurunun silahlı saldırı sonucunda şehit düşmesi sebebiyle Türk bayrakları bağladıkları motosikletleriyle şehir merkezinde tur atıp terörü lanetledi.
[flv]http://videolar.haberler.com/840/samsun-da-motosiklet-kulubu-uyeleri-teroru.flv[/flv]
Samsun'un Ladik İlçesi'nde geçtiğimiz Cumartesi günü uğradıkları silahlı saldırı sonucu iki polis memurunun şehit edilmesi nedeniyle Samsun Motosiklet Kulübü üyesi olan 30 motosikletli bir araya geldi. Motosikletlerine Türk bayrakları ve şehitlerin fotoğraflarını asan kulüp üyeleri Atatürk Bulvarı ve İstiklal Caddesi güzergahında tur attıktan sonra Asri Mezarlıktaki şehitliği ziyaret edip dualar okudu. Kulup Başkan Yardımcısı Okan Verim, burada yaptığı açıklamada Türkiye'nin iki güzide evladının terör kurşunuyla Ladik'te şehit düştüğünü belirterek, "Bu alçakça saldırıya duyarsız kalacak ve hıyanete lanet okumayacak kimse yoktur. Bizler de Samsun Motosiklet Kulübü üyeleri olarak bu kalleş saldırıyı lanetliyoruz. Bizler için hayatını ortaya koyan hiçbir karşılık beklemeden bizim huzurumuz için yaşamını feda eden bütün Türk polisleri için buradayız. Merak etmeyin size uzanan hain eller Türk Milleti'nin gücüyle kökünden kırılacaktır. Milletimizin teröristleri akıttıkları kanda boğacak, arkalarındaki karanlık yabancı elleri kıracak kudrettedir. Milletimizin sabrını ölçme gafleti içinde olan varsa bilmelidirler ki tarih Türk Milleti'ne ihanet edenlerin aldıkları derslerle doludur" dedi. Basın açıklamasının ardından kulüp üyeleri motosikletlerine binerek şehitlikten ayrıldı.

Kaynak:haberler.com
 

Ekli dosyalar

  • adsız.jpg
    adsız.jpg
    19.5 KB · Görüntüleme: 7,945
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şehitlerimize Allahtan rahmet, yakınlarına sabırlar diliyorum..

Ayrıca Samsun Motosiklet Kulübü yöneticileri ve katılımcılarına göstermiş oldukları sağ duyudan dolayi tebrik ediyorum...
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Bizimde İstanbulda yapmamaız lazım şöyle büyük bir organizasyon...
Allah rahmet eylesin ....
Pkk üsleniyor...
Yani bdp hain partisi ama medyada bile hala bunlara (sayın)bilmem ne deniyor ..
Varmı böyle bir şey ya.
İnsana koyuyor...
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Şehit polislerimize Allah rahmet eylesin.Kederli aileleri ve
polis camiasının başı sağolsun. Acılarını paylaşıyoruz.
Samsun Motor Kulubünün yorum ve görüşlerini destek-
liyor, bu hain saldırıyı şiddetle ve nefretle kınıyor lanet
liyoruz.

Samsun&Trabzon&Kafkasya
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Katılanların tekerine sağlık.....

:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu kadar şehit yakını,onların yakınları,vatanını seven milyonlarca insan lanetliyor terörü ama ne hikmetse yukarıda bir yerde,bir türlü kabul olmuyor bu dualar.ben de buna şaşarım.:silent::pr:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
İstanbul' da böyle bir organizasyonu bekliyor uzun zamandır. Bu aşağılıkların sesi artık bizlerden çok çıkmaya başladı her yerde. Zaman zaman uygulamaları konusunda eleştride bulunsamda polislerinde elleri kolları kanun maddeleri ile tutulmuş durumda olduğundan pek bir şey yapamıyorlar. Devlet polisin elini bağlıyor, bunların elinede taş verip kafalarına attırıyor yazık :(.......

1 Mayıs geliyor, aslında işçi bayramı olması ve neşeli eğlenceli geçmesi beklenen her 1 mayıs bu bölücülerin propaganlarında sahne oluyor ve provakatörler nedeniyle ortalık karışıyor maalesef :(.

19 Mayıs bu tarz bir organizasyon için oldukça uygun olabilir. Site yönetimi ve organizatörlerinden bu konuda destek ve hareket bekliyoruz. Organizasyon ile ilgili bireysel olarak her türlü desteğe hazırım.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
bu kadar şehit yakını,onların yakınları,vatanını seven milyonlarca insan lanetliyor terörü ama ne hikmetse yukarıda bir yerde,bir türlü kabul olmuyor bu dualar.ben de buna şaşarım.:silent::pr:
Bazıları açılım kaçılım peşinde olduğu için Analarımızın göz yaşı durmaz.Gerçekten bunları görünce insana koyuyor yapan belli eden belli ama hiç birşey yapmadan durmak :silent::silent::silent:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
İstanbul' da böyle bir organizasyonu bekliyor uzun zamandır. Bu aşağılıkların sesi artık bizlerden çok çıkmaya başladı her yerde. Zaman zaman uygulamaları konusunda eleştride bulunsamda polislerinde elleri kolları kanun maddeleri ile tutulmuş durumda olduğundan pek bir şey yapamıyorlar. Devlet polisin elini bağlıyor, bunların elinede taş verip kafalarına attırıyor yazık :(.......

1 Mayıs geliyor, aslında işçi bayramı olması ve neşeli eğlenceli geçmesi beklenen her 1 mayıs bu bölücülerin propaganlarında sahne oluyor ve provakatörler nedeniyle ortalık karışıyor maalesef :(.

19 Mayıs bu tarz bir organizasyon için oldukça uygun olabilir. Site yönetimi ve organizatörlerinden bu konuda destek ve hareket bekliyoruz. Organizasyon ile ilgili bireysel olarak her türlü desteğe hazırım.

Aynen öyle bir şeyler yapalım bizde ön plana çıkalım....
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Şeh,tlerimize allahtan rahmet dilerim.....

Hainlerin kökü kurumadı gitti:silent: allah topunun canını alsın tez zamanda....
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Amin ...Her konuya binlerce yorum yapılır geyik oldumu yazarlar ...
Bu konuya toplam 10 yorum üzücü gerçekten
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
Allah ramet eylesin, gidenler her dem olduğu gibi gittikleri ile kaldılar.

terör memlekette zirve yaptığı dönemde bile insanlar bu kadar ayrışmamış, politize olmamış, kine ve nefrete gark olmamışlardı, en azından ben öyle hatırlıyorum.

memleketi bu hale getirenler utansın diyeceğim ama onlar da delikanlılığı kimseye bırakmadan ortalıkta cirit atıyorlar.

yazık ettiniz memlekete, herkesin değirmenine su taşıdınız da bir şumemleketin değirmenine su taşımadınız.

hainin kökü kurumaz Özer hainin nerede ... neyse .
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Al işte 1 şehit daha mardinden
Ya gelde çıldırma
Allah rahmet eylesin
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
samsunda ahmet Türke atılan yumruğun cezasını polislerimiz çekti
başımız saolsun
(şerefsiz pkklılar)
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
samsunda ahmet Türke atılan yumruğun cezasını polislerimiz çekti
başımız saolsun
(şerefsiz pkklılar)

Valla saçma olabilir düşüncem ama bu nedir böyle?
Yani biz de bir dahakine kurşunmu atalım yumrukla kurtardığına dua etsinler..
Dağda askerimize atılan kurşunların hesabınıda bizmi soralım?
Valla bu pkklı şrfsizler kaşınıyorlar...
TÜRK milletinin sabrını ölçüyolar sanırım..
Adam pkklı terörist yani direk suçlu neden hapiste değil..
Ama biz bir pkk dövmek değil omuz atsak mühebbet yeriz!
Kafam basmıyor artık basan varsa aydınlatsın beni lütfen
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Valla saçma olabilir düşüncem ama bu nedir böyle?
Yani biz de bir dahakine kurşunmu atalım yumrukla kurtardığına dua etsinler..
Dağda askerimize atılan kurşunların hesabınıda bizmi soralım?
Valla bu pkklı şrfsizler kaşınıyorlar...
TÜRK milletinin sabrını ölçüyolar sanırım..
Adam pkklı terörist yani direk suçlu neden hapiste değil..
Ama biz bir pkk dövmek değil omuz atsak mühebbet yeriz!
Kafam basmıyor artık basan varsa aydınlatsın beni lütfen

şu şerefsizleri komple bi vursak öldürsek...
yazık değilmiaskerlerimize şehitlerimize.:pale:
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Bu terör , türkiye şehit ,polis asker olayları artık öyle bi hal olduki insanımız halkımız yıllardır aynı cümleleri kurmaktan kullanmaktan ağlamaktan ve feryat etmekten başka bir şey yapamaz olduk ve alışıldı artık , aslında durumun vahimiyeti o hale geldiki TC vatandaşlarının normal kriterlerde isyan cıkarması lazım ken bu terör için ellerimiz kollarımız bağlı kalıyoruz.

askerliğini yapmış her kardeşim bilirki 100 deli oranlarsak

vatani görevini yapmaya giden kardeşlerimiz bizler her türk erkeğinin
% 60 ı gercekten vatan savunması için görevini yaparken
bunun geri kalan % desi sosyal tesislerde bildiğimiz işci gibi hizmet ( garson elektrikci vb. ) vermekte . yani bence askerlik yapmamakta( bu askerimiz yan gelip yatıyor manasına cıkmasın kesinlikle inş. ne demek istediğimi anlatabilmişimdir ). fuzuli işler için bizim evlatlarımız askerlik adı altında mecburi vatan görevini bu şekilde yapmakta .
askerlerimizi bu şekilde kullanmaktansa bunların yerine dışarda binlerce insanın işsiz gezdiği ülkemizde kpss yada özel şirkete farrketmez memur olarak işe alınsada bu hizmetleri onlar verse, hem işsizliğe buyuk faydası olur hemde askerimiz esas görevini yapmış olur.

Birde şöyle bi durum var ;

Bizim ülkemizde savunma adına binlerce askerimiz silahımız savunma ekipmanlarımız teknolojik cihazlarımız varken bir avuc terörist i mi bulamıyoruz ? bitiremiyoruz ? yok edemiyoruz ? neredeyse hergün şehit haberleri alıyrz ve birde almadıklarımız var ..
bi sıcandan farkı olmayan bu teröristleri koca TÜRKİYE CUMHURİYETİ TSK MI YOK EDEMİYO ?

imkansız istenilse kökü kurutulur tozu dumana katılır ama bunları engelleyen kişiler var işte öyle bi iç savaş açılmışki bize daha türk kürt alevi sünni biz hepimiz kardeşiz birbirimizi kaybettirdiler kardeşleri birbirine düşman ettiler. çünki Türkiye ' yi başka türlü parçalayamazlar. ama biz öyle bi Milletizki hiç bi güc bizi parçalayamayacak bölemiyecek.
bu konuda cok doluydum kusura bakmayın uzattım biraz ama bu konular umursanmalı sesimizi duyurmalıyız kaybedilen evlatlar insan ...

motorum ve ben HERZAMAN terör KARŞITI OLARAK PROTESTOYA HAZIRIM (İZMİR)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst