Motosikletli sürücünün D-100'de Akrobasi Mallığı Karakolda Bitti

Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
975
Mallıkta sınır bırakmamış.


O motosiklet sürücüsünden "akıl raporu" istenecek

İstanbul'da, tehlikeli akrobasi hareketleri yaparak motosiklet kullanan Engin C.’nin ehliyetine el konuldu. Sürücünün, belgesini tekrar alabilmesi için ise "akli dengesi yerindedir raporu alması gerekecek.

Video Linki: http://webtv.hurriyet.com.tr/haber/motosikletli-surucunun-d-100-de-olumle-dansi_116084

Yürekleri ağızlara getiren olay Bakırköy’de yaşandı. D-100 Karayolu üzerinde motosikletle seyreden Engin C., 100 kilometre hızla giderken, tehlikeli akrobasi hareketleri yapmaya başladı. Plakasının bir kısmı kapalı olan motosikletle yaklaşık 20 kilometre boyunca kendi hayatını ve trafiği hiçe sayarak ilerleyen Engin C.’nin yolculuğu Levent’e kadar devam etti. O anlar kameralara da yansıdı. Görüntülerin televizyonlarda yayınlanması polisi de harekete geçirdi. İstanbul Emniyeti’ne bağlı Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri Engin C.’nin adresini belirledi. Sivil Trafik Büro Amirliği görevlilerince Emniyet’e getirilen Engin C’nin önce ehliyetine el konuldu. Daha sonra sağlık kontrolünden geçirilen motosiklet sürücüsü, alkol ve uyuşturucu testi için örnek alınmasının ardından Bakırköy İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne teslim edildi.

30405656.jpg



Video Link: http://webtv.hurriyet.com.tr/haber/motosikletli-surucunun-d-100-de-olumle-dansi_116084


30405655.jpg


TEPKİ OLARAK YAPTIM"

Engin C., Emniyet çıkışında, "Niçin böyle bir şey yaptın sorusunu, "Amacım kimsenin hayatını tehlikeye düşürmek değildi. Bu sporu yapmak için İstanbul’da yeterli alan bulamıyoruz. Bir nevi tepki olarak yaptım diye yanıtladı.


AKIL RAPORU İSTENECEK

Sivil Trafik Büro Amiri Emre Şen ise ehliyetine el konulan sürücü hakkında, Karayollarında insanların can ve mal güvenliğini tehlikeye düşürmek suçundan işlem yapılacağını belirtti. Bu maddeye göre, 6 aydan 2 yıla kadar hapis cezasıyla yargılanacak olan Engin C.’nin motosikleti de trafikten men edildi. Engin C.’nin ehliyetini geri alabilmesi için ise "akli dengesi yerindedir raporu alması gerekecek.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Farkettiyseniz dandik bir motosiklet ile yapmış şovunu ,biliyor çünkü başına gelecekleri
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Bu arkadaş 37. sn de apış arasını bariyerlere doğru açınca aklıma nedense orta okul yıllarımdan saçma sapan ve iğrenç bir fıkra geldi.Çok belden aşağı bir fıkra olduğu için linkini atıyorum.;
https://eksisozluk.com/entry/3176629
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
Sonra neden cg cilere apaci deniyo. Denyo kaza yapsa motosiklet tehlikeli oluyo.
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Şimdi benim anlamadığım bir şey var..
Bu emniyet müdürlüğüne türlü türlü trafik ihlalleri ile ilgili videolar gönderiyorum, adamlar her seferinde bana matbu bir cevap yolluyorlar, yok efendim neymiş kamera görüntüleri üzerinden işlem yapamazlarmış, kanunen mümkün değilmiş falan filan.
Ama bu arkadaşa gayet güzel işlem yapmışlar, demek ki işine gelinince yapılabiliyor.
Saçma sapan bir ülke vesselam..
 
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
24
bu hareketleri yurt dışında yapsa ovv owww qeavvv dersiniz tam korumalı olmasada adamda koruma var.
ama trafiği tehlikeye atması kötü tabi
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
225
bu arkadaşı sanki daha önce youtube'da görmüştüm böyle akrobatik hareketler yapıyordu yine
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
yalan söylemeye gerek yok şu apaçiliği 600 rr la yapayımda karşılığı neyse yatmaya razıyım derim :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
640
Ne yani kadına şiddeti protesto etmek için testereyle kadın mı biçelim? Arkadaşın yaptığı o olmus biraz. Bu tür apaçiliklerden dolayı motora trafikte saygı yok zaten
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
bu hareketleri yurt dışında yapsa ovv owww qeavvv dersiniz tam korumalı olmasada adamda koruma var.
ama trafiği tehlikeye atması kötü tabi


önündeki beton kamyonuna yandan girecek olursa dizlik, dirseklik, sırtlık bellik hep birlikte kıçına girecek o elemanın olan kamyon şoförüne olacak ölümlü kazaya karıştığı için günlerce oradan oraya sürünecek...
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Çocuğun haklılık payı var; yer yokluğunu protesto için yaptım demiş. Bu tür hareketler için mekan temin edilmeli. İstanbulPark formula 1 pisti falan ne oldu, bilen var mı?

Birileri bu çocuğa "sponsor" olmalı.

Tamam, yaptığı yanlış ve tehlikeli. Ama doğruya doğru, iyi de yapıyor akrobasi hareketlerini...

Bu tür motosiklet üzerinde akrobasi hareketleri üzerine grup/dernek vs. yok mu? Bu çocuğa sponsor olunmalı...

Sınırları zorlamak güzeldir ...

Yeri yanlış, elbette...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Çocuğun haklılık payı var; yer yokluğunu protesto için yaptım demiş. Bu tür hareketler için mekan temin edilmeli. İstanbulPark formula 1 pisti falan ne oldu, bilen var mı?

Birileri bu çocuğa "sponsor" olmalı.

Tamam, yaptığı yanlış ve tehlikeli. Ama doğruya doğru, iyi de yapıyor akrobasi hareketlerini...

Bu tür motosiklet üzerinde akrobasi hareketleri üzerine grup/dernek vs. yok mu? Bu çocuğa sponsor olunmalı...

Sınırları zorlamak güzeldir ...

Yeri yanlış, elbette...
Altına sürekli yağ akıtan Cg motoru İstanbul Park'a kim sokar ki :cherry: 6-7 bin devirlerde sakin sürersen sorun yok da zorlarsan her yerinden yağ atıyo.
 
Katılım
21 Haz 2015
Mesajlar
110
AKIL RAPORU İSTENECEK

Sivil Trafik Büro Amiri Emre Şen ise ehliyetine el konulan sürücü hakkında, Karayollarında insanların can ve mal güvenliğini tehlikeye düşürmek suçundan işlem yapılacağını belirtti. Bu maddeye göre, 6 aydan 2 yıla kadar hapis cezasıyla yargılanacak olan Engin C.’nin motosikleti de trafikten men edildi. Engin C.’nin ehliyetini geri alabilmesi için ise "akli dengesi yerindedir raporu alması gerekecek.

Olayın özeti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst