motosikletlerde azgınlık dönemi ?

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
az önce baktım gene egsozdan koyvermiş küsküyü.. bu kadar genleşme cart curt olur mu ? yoksa dünkü yağmurda su göllerinden son gaz geçerken su mu yuttu ?

 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
kayınco allaha emanet ol malum hep yollardasın.konu guzel ı noktada.ımkansıklık dıye bısey yok bılıyosun.....sabri bıle snıjder e drogbaya kaptanlık yapıyo bu memlekette....
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
tahsins arkadaşım 5 tlye bir buji al sonra bak karakaçanına daha birşey oluyormu
çiğ benzin diyoruz ama benzin gibi kokmaz su gibidir
hatta bende böyle bir konu açmıştım 1 sene önce havalardan buharlaşma yapıyor denilmişti burdaki gibi doğrudur birde buji yakamadığı için iyice çiğ benzin atıyor.:cat:
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
uzun süreli kullanımdada bu damlatma varmı acaba motor iyice ısınana kadar demek istedim :)
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Şimdi böyle motorlar varken biz nasıl yzfmizi cbrmızı gözümüz arkada kalmadan bırakacağız. Ben cbrıma güveniyorum ama çevreye güvenmiyorum. :mrgreen:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
yok genelde pek ısınmıyor. yani malı götürüyorum. gittiğim yerde 15-20 dakka oyalanıyorum. sonra motorun başına geldiğimde egsozdan bu sıvı akmış oluyor. su gibi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst