tahsins arkadaşım 5 tlye bir buji al sonra bak karakaçanına daha birşey oluyormu
çiğ benzin diyoruz ama benzin gibi kokmaz su gibidir
hatta bende böyle bir konu açmıştım 1 sene önce havalardan buharlaşma yapıyor denilmişti burdaki gibi doğrudur birde buji yakamadığı için iyice çiğ benzin atıyor.:cat: