MOTOSİKLETLER İÇİN SARI BARİYER İMZA

Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
204
" Motosiklet tutkun boyutunda kullanıcıları olarak, birçok arkadaşımızı "jilet bariyerlere"kurban verdik, birçoğunda da göz bebeğimiz motosikletlerimizin parçalanması dolayısıyla maddi zararlara uğradık.
Teknik olarak bakacak olursak motosikletin yaygın olarak görülen başka bir araç tarafından sıkıştırılarak, virajdaki sulama, yağlanma veya kum dökülmesi sebebi ile kayarak vs. sebeplerden dolayı bariyerlere çarpması ve bariyerlerin ayakta durmasını sağlayan dikmelerin ve bariyerlerin üst kısımlarının kazalarda ölümcül sonuçlara mal olduğunun farkındayız.
Sarı bariyerlerin itici rampa özelliği taşıyan alt kısımlarına temas eden motorsikletin bariyerden otomatikman uzaklaşacağını görüyoruz. Sarı bariyerler birçok ülkede motosiklete ve üzerindeki Can'a verilen önem ve saygıdan mütevellit kullanılmakta olduğunu gözlemlemekteyiz. Peki bizim ülkemizde neden uygulanmasın? Haydi bakalım herkesin ailesinde mutlaka değer verdiği Can'lar vardır her imza ve paylaşalım belki bir hayat kurtarır. Saygılarımla... "


https://www.change.org/p/sarı-bariyerlerle-ölümle-sonuçlanan-motosiklet-kazalarını-en-aza-indirelim
 
Katılım
3 Haz 2016
Mesajlar
134
Kampanyayı imzaladınız:Sarı bariyerlerle ölümle sonuçlanan motosiklet kaza oranını en aza indirelim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dünyalar kadar kadar rantın olduğu ülkemde bu büyük rantı göremiyor olmaları beni hayrete düşürüyor. Normalde böyle projeler rant uğruna bir yandaşa verilir, kör topal "hiç yoktan iyidir" işler ortaya çıkar.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Hocam iyi güzel de bu tarz imza kampanyaları bizim ülkemizde pek bi işe yaramıyor.
resmi kurumlara yazı göndermek gerekir.
bimer den yazabilirsiniz, karayollarına yazabilirsiniz, ancak bu şekilde internet üzerinden imzala olayının pek bi geçerliliği yok.
 
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
204
Hocam iyi güzel de bu tarz imza kampanyaları bizim ülkemizde pek bi işe yaramıyor.
resmi kurumlara yazı göndermek gerekir.
bimer den yazabilirsiniz, karayollarına yazabilirsiniz, ancak bu şekilde internet üzerinden imzala olayının pek bi geçerliliği yok.

Benim karşıma çıktı imzaladim hepimize faydasi olur diye düşündüm ve imza sayısı için buraya paylaşmak istedim çünkü artik bu bariyerlerle ölüm sayısı aşırı arttı buna dur demek gerekiyor.Dedidiginiz gibi herkes bimere yazi yazsin bi etkinlik yapalim sesimizi duyuralim insan canı bukadar ucuz olamaz.
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Daha önce de defalarca yapıldı bu tip imza kampanyaları. Hepsinde yeterli imza sayısına ulaşıldı.Hiç birinden bir cacık çıkmadı tabi. Yine imzaladık, yine bir şey çıkmaz.

Bunun gerçekleşebilmesi için bir yandaşın sarı barıyer işine merak salması gerek. Can gitmiş, kol kopmuş kimsenin umurunda değil.
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
Arkadaşlar cehaletimden soruyorum bariyerlerin bizim için tehlike arz eden bölümleri neresi acaba? Ayakta durması için konulan dikme demirler mi? Yoksa keskin tarafları dış tarafta kalıyor içte bombeli kısımları kalıyor bu kazalarda nasıl bir ilave risk faktörü oluşturuyor acaba?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2016
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İmzaladım tabiki. İnşallah amacına ulaşır.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,646
Arkadaşlar cehaletimden soruyorum bariyerlerin bizim için tehlike arz eden bölümleri neresi acaba? Ayakta durması için konulan dikme demirler mi? Yoksa keskin tarafları dış tarafta kalıyor içte bombeli kısımları kalıyor bu kazalarda nasıl bir ilave risk faktörü oluşturuyor acaba?

öncelik ayaklar

bence amerikadaki gibi beton bariyer yapılmalı
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Mantıklı bir kampanya olduğu için imzaladım ama bir beklenti içine girmenizi tavsiye etmem. Bugüne kadar imza kampanyası ile bir şeylerin değiştiği görülmemiştir.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
711
bence toplanıp yürüyüş yapmalıyız böyle dikkata alınmamız zor. ama inanılmaz kalabalık olması lazım türkiye geneli tüm motorcuların katılımı gerekiyor.

herkes ekipmanlarını giyer üstlerine üstlerine yürürüz. veya organize olup istanbuldaki tüm yolları aynanda kitleyelim.
 
Katılım
23 Ağu 2013
Mesajlar
347
Pazar günü yan yolda arabayla ilerlerken hemen solumda bariyerin diğer tarafında bir anda motosiklet savrulduğunu gördüm . Otomobille çarpışmış. Arabayı biraz ilerde yolun genişlediği yerde park edip koştum. Sürücüyle motor arasında ikiyüz metre var . kask fırlayıp gitmiş . ayaklarının olduğu taraftan yaklaşıyorum , ayak ucundan öteye geçemedim . Bariyerlere çarpmıştı . İlk yardım yapılacak bir durum yoktu anında hayatını kaybetmişti. Bariyerlerin yaptığı yazılacak gibi değil.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
ceync org mu hemen imzami basarim. gerizekaliyim cunku. toplumsal sikayetlere katkim internette bilgisayar ya da telefon basinda tiklamaktan ibaret. cunku ben o kadar malim ki ben butona basinca bir seyler degisecek.

cunku ben 80 milyonun parcasiyim ama secim zamani oy vermeye gelince 50 milyon bile etmeyen topluluga dahil bile degilim, yazliga gitmem lazim oy o kadar onemli degil.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Change.org vasıtası ile ülkemizde dahi amacına ulaşmış çok fazla kampanya var. Negatifliğe gerek yok. Bir tık kimsenin elini yormaz. Sonrasında herkes diğer mecralarda da mücadelesine devam edebilir.
 
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
1,037
Buraya imza atan kişiler aynı zamanda bimer'e de yazsın. Önümüz seçim bakarsınız bir mucize olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst