egelim 43 Katılım 1 Haz 2009 Mesajlar 4,117 3 Haz 2012 #21 Bu gün muayeneye gittiğimde gördüm bizim buranın istasyonununda boş kalan bi bölümünü ölçüp biçiyodu teknisyenler sanırsam burayada yapılacak :sunny:
Bu gün muayeneye gittiğimde gördüm bizim buranın istasyonununda boş kalan bi bölümünü ölçüp biçiyodu teknisyenler sanırsam burayada yapılacak :sunny: