Motosikletler için ilk muayene istasyonu

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bu gün muayeneye gittiğimde gördüm bizim buranın istasyonununda boş kalan bi bölümünü ölçüp biçiyodu teknisyenler sanırsam burayada yapılacak :sunny:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst