Motosikletle Kaçış..Kurtlar Vadisi ve Matrıx Neo

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Biraz nostalji yapalım dedim...bu sahneyi hiç unutamam...Haloyu hapishaneden kaçırıyor kahramanımız...Komprador Emeriken filmlerinden alıntılar var ama olmamış tabi...:p

Polat da X Lıte Kask var...:p

http://www.youtube.com/watch?v=MQj3oN3MFVg&feature=related

[YT]MQj3oN3MFVg&feature=related[/YT]






Bizim trnıtynin kaçışına ve aradaki prodüksiyon farkına bakın...:p

peki bunlarda niye kask yok...bilincli olan bizim Polat...

kınıyorum Emerikenleri...:p


http://www.youtube.com/watch?v=2XPuda2Psbk


[YT]2XPuda2Psbk[/YT]


Matrıx Kurtlar Vadisinden o bölümündençok sonra çekildiğine göre bu sahneler Polat Alemdardan yürütme...:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen:yav mete abi emerikelileri kınıyosunda bizim polat onlar kada olamıyo polat yürütmiştür abüü..:mrgreen:

hemü onlar matrix bikerem..
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
metehan abi metrix gibi bi filmde tirinity kask takıp motor sürse gerçekten gülerdim filmin o sahnesine :cherry: bunlar aşmış kişiler olduğu için gerektiğinde uçabiliyolar abi kaska gerenk yokki :queen:
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
işte fark yani hemen meydna çıkıyor polat trinitiden daha güzel sürüo :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst