- Katılım
- 26 Kas 2018
- Mesajlar
- 146
- Konu Yazar
- #1
Motosikletime isim koymuştum, yeni aşklarımı onunla yaşadım, ilk kamplı uzun yollarımı onunla yaşadım... Çalıştığım dershaneden çıkarıldım,atanana kadar onunla geçiniriz diyordum ama satarken bana çok zor oluyor. Alıcılar bir kusur bulursa satmam diye de içimden geçiriyorum
Bir sene sonra aynı motosikleti alırım diye kendimi avutuyorum sanki istersem r6 alıyım siyah incimin yaşattığı şeyleri yaşatamaz gibi geliyor. Sizce ben bu psikolojiden nasıl kurtulacağım ? Sizde de aynısı oluyor mu yoksa bu manyaklık bir bana mı özgü
r: ?