Motosikletiniz küçük mü geliyor?

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
[YT]E90oOf7YIvI[/YT]
Biraz araştırdım ama bulamadım..
Verildiyse affola..
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Adana mobilete 4 kişi binebiliyor. Ben bununla okul servisi çekerim. Aşiret alır bu ya.

Çok yakarsa doğalgaz boru hattı çekilse ancak düzelir bu.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bu amerikalıların büyüklük hayranlığını da anlamak mümkün değil.:silent:

Hoş konu zenciler olunca bu huylarından bir anda vazgeçiyorlar.:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu kerata kaç para yakıyormuş km de.:queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bu ne lo akşam akşam:cyclopsan...Tam yatmaya giderken şöyle bi son topiclere bakım dedim :cat:. Hay bakmaz olaydım be..:pr::pr:
ExTReMa..Babocan sabah dudağım uçuklarsa:salut: sorumlusu sensin..:queen:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
çok büyük gibi :p saol paylaşımın için valla güzel video sizce kaç cc bu
motor ? :queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Trafikte biz motorcuları kim sıkıştırıyor
sıkarsa gelsin bakiim...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu amerikalıların büyüklük hayranlığını da anlamak mümkün değil.:silent:

Hoş konu zenciler olunca bu huylarından bir anda vazgeçiyorlar.:queen:

koptum koptumm::xs06::::xs06::::xs06::eek:na bakarsan Türkleri dünya üzerinde seven yok::xs06:: ölecem beeeee çatladımm
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
Allah için iyi yapmış abi motoru çok uğraşmıştır ama helali var ben motoru bunun bensiz deposu kaç lt alıyordur ki ve ya titreşim nasıldır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst