- Konu Yazar
- #1
Merhaba, motosikletimi yeni aldım. Kuba Superlight200 kullanıyorum. Autoen'den branda siparişi geçmiştim fakat henüz elime ulaşmadı. Sizlerin de bildiği üzere bugün İstanbul yağışlıydı. Ben de maalesef motosikletimi kapalı bir yere koyamadım ve ıslandı. Elektrik aksamında bir sorun olur mu olmaz mı bilmiyorum henüz gidip bakmadım. Yağmurdan sonra motosiklet ile sürüşe geçmeden önce dikkat etmem gereken şeyler nelerdir? Siz motorunuz yağmura maruz kaldığında ıslakken neler yapıyorsunuz? Şimdiden tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.