Motosikletin yağmurda kalması sonrası

Katılım
7 May 2025
Mesajlar
8
Merhaba, motosikletimi yeni aldım. Kuba Superlight200 kullanıyorum. Autoen'den branda siparişi geçmiştim fakat henüz elime ulaşmadı. Sizlerin de bildiği üzere bugün İstanbul yağışlıydı. Ben de maalesef motosikletimi kapalı bir yere koyamadım ve ıslandı. Elektrik aksamında bir sorun olur mu olmaz mı bilmiyorum henüz gidip bakmadım. Yağmurdan sonra motosiklet ile sürüşe geçmeden önce dikkat etmem gereken şeyler nelerdir? Siz motorunuz yağmura maruz kaldığında ıslakken neler yapıyorsunuz? Şimdiden tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,882
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
2025 yılında yağmur yağdı diye hiçbi motora bişi olmaz olursa da montaj hatası vsdir garantiden yaptırırsın
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Motor ıslak iken seleyi bezle siliyorum üzerine binip gidiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst