- Katılım
- 26 Ağu 2011
- Mesajlar
- 34
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar 300cc otamatik ATV motosiklet sahibiyim başıma şöyle bir olay geldi ATV R-N-H-L viteslerine sahip ilk kalkışta vitesi boştan H'ye alıyorum eğer biraz gaza yüklenirsem böyle takır tukuurr tak diye bir ses geliyo yani şanzıman da bir boşluk var gibi sıyırıyor fakat gaza hafif verirsem vitesin H'ye geçtiğini hissediyorum daha sonra istediğim kadar sert gaz versem de böyle bir şey olmuyor.Aynı olay N den L ye alınca olmuyor.Acaba sorun ne olabilir ? yoksa bir şey yok normal mi çünkü vites bir kere geçtikten sonra hiç bir sıkıntı olmuyor.
Son düzenleme: