Motosikletimin Şanzımanın da bir sıkıntı var ?

Katılım
26 Ağu 2011
Mesajlar
34
Merhabalar 300cc otamatik ATV motosiklet sahibiyim başıma şöyle bir olay geldi ATV R-N-H-L viteslerine sahip ilk kalkışta vitesi boştan H'ye alıyorum eğer biraz gaza yüklenirsem böyle takır tukuurr tak diye bir ses geliyo yani şanzıman da bir boşluk var gibi sıyırıyor fakat gaza hafif verirsem vitesin H'ye geçtiğini hissediyorum daha sonra istediğim kadar sert gaz versem de böyle bir şey olmuyor.Aynı olay N den L ye alınca olmuyor.Acaba sorun ne olabilir ? yoksa bir şey yok normal mi çünkü vites bir kere geçtikten sonra hiç bir sıkıntı olmuyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
Vites konumu harflerinin anlamlarinin

P park
R reverse (geri)
N neutral (bos)
D drive (surus)
H high speed (yuksek hiz)
L low speed (dusuk hiz)

Oldugunu dusunursek mantiken once dusuk vitesle hareket etmek lazim. Yani L konumunda hareket edip sonrasinda H konumuna almayi deneyin. Sorun olup olmadigini anlarsiniz.

Askeri araclardan birinde de dediginiz gibi vites konumlari vardi.

Gazi anlik kapatip vitesi degistirip gazi acin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst