Motosikletimi Satmak istiyorum.

Katılım
13 Ara 2017
Mesajlar
3
Gerek can güvenliğim gerek yaşadığım yerin ikliminin uygunluğu dolayısıyla motosiklet serüvenime ara vermeye karar verdim.Şuan 2013 7200 kmde cbr 125r'a sahibim.Her bir bakımı yağ değişimi honda marka olacak şekilde yetkili servislerde yapıldı ve kayıtlı kmler doğrultusunda sahte değil kmsi.Sağ grenajında ufak göze batmayacak bir çiziği var.Hiç bir oynama modifiye en ufak bir mekanik aksam arizası ve değişimi yok motoru açılmamış.

Şimdi asıl sorum;Adil bir fiyatta satmam gerekirse kaç bin tl den satmalıyım?Baharı beklemeli miyim?Seneye fiyatları artarsa zararıma mı yoksa yararıma mı olur ?
 
Katılım
12 Kas 2017
Mesajlar
231
Madem son kararın anlayışla karşılarım, ancak ara verip tekrar başlayan çok gördüm. Motosiklet bu sen onu bırakırsın o seni bırakmaz.
Şu an ki vaziyet itibarı ile elinde kaldıkça değerlenir, bahara hatta sezonda daha iyi fiyata satarsın ancak can güvenliği filan dediğin için minimum 3-4 ay binmeyeceğini düşünüyorum motora. Bu süre sonunda yatan motorun birtakım masrafları olabilir. Akü, vergi,sigorta ..... sen iyisi değerinde sat hem sen kurtul hemde binecek birisi faydalansın,motorda yeni sahibi de mutlu olur.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Forumda bir arkadas 125lik ariyor.gorusebilirsin.
Oda bugun uye olmus..
Bak ne tesaduf degilmi ? :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2017
Mesajlar
3
Tanıdıklarımız sevdiklerimiz birer birer dökülüyor.1buçuk aydır sadece garajda çalıştırıyorum.İçime kurt düştü artık yolun sonu gibi...
Darkside a geçeceğim arabaya yani :(




Tanıdıklarımız sevdiklerimiz birer birer dökülüyor.1buçuk aydır sadece garajda çalıştırıyorum.İçime kurt düştü artık yolun sonu gibi...
Darkside a geçeceğim arabaya yani :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mezar fiyata bende motor ariyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst