- Konu Yazar
- #1
Gerek can güvenliğim gerek yaşadığım yerin ikliminin uygunluğu dolayısıyla motosiklet serüvenime ara vermeye karar verdim.Şuan 2013 7200 kmde cbr 125r'a sahibim.Her bir bakımı yağ değişimi honda marka olacak şekilde yetkili servislerde yapıldı ve kayıtlı kmler doğrultusunda sahte değil kmsi.Sağ grenajında ufak göze batmayacak bir çiziği var.Hiç bir oynama modifiye en ufak bir mekanik aksam arizası ve değişimi yok motoru açılmamış.
Şimdi asıl sorum;Adil bir fiyatta satmam gerekirse kaç bin tl den satmalıyım?Baharı beklemeli miyim?Seneye fiyatları artarsa zararıma mı yoksa yararıma mı olur ?
Şimdi asıl sorum;Adil bir fiyatta satmam gerekirse kaç bin tl den satmalıyım?Baharı beklemeli miyim?Seneye fiyatları artarsa zararıma mı yoksa yararıma mı olur ?