- Katılım
- 10 Haz 2007
- Mesajlar
- 359
- Konu Yazar
- #1
motosikletimi yerinden kaldıramıyorum arkadaşlar. motosikleti çalıştırdıktan sonra motoru kaldırmak için debriyajı çekip vitesi 1 e aldığım zaman motor stop ediyor. Birkaç defa denedim. Daha önce 1 nci viteste motoru çalıştırabiliyorken şimdi boşta çalıştırabiliyorum sadece. debriyajımda ya da baskı balatasında mı bir problem var?
r:
sizin için de zor bir soruymuş sanırım
şimdiye kadar 12 kişi görüntülemiş mesajı da
ben çözdüm olayı...
motosikletin yan sehpası açıkken motor çalışmıyor
r:
kendin pişir kendin ye gibi oldu :queen:
sizin için de zor bir soruymuş sanırım
motosikletin yan sehpası açıkken motor çalışmıyor
kendin pişir kendin ye gibi oldu :queen:
Son düzenleme:
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.