Hiç zorlanmazsınız,ninja h2r ama rampada 2 kişiyle zor çıkıyormuş:cat::cat:bende düşünüyorum ybr yanına almayı ama seyir terasına çıkmak zormuş.:queen::queen:Yardımınıza ihtiyacım var, benim cbf 150 motorum var 15000 km kullandım şimdi satıp kawasaki h2 almayı düşünüyorum, sizce zorlanırmıyım, nelere dikkat etmeliyim, öyle hız merakım falan yok zaten alsamda 90'ı geçmem, ekipmanım tam, biliyorum 150'likten 1000'lik motora geçilmez önce bi 250'lik kullan falan diyeceksiniz ama ben onlarda vakit kaybetmek istemiyorum bir an önce benim olsun istiyorum... gülücük gülücük, yardım ederseniz sevirim bravo tebrik ederim işareti
Honda gs2 eğitimi alirsan rahat kullanabilirsin bence sıkıntı olmazşimdiden hayırlı olsun
Hiç zorlanmazsınız,ninja h2r ama rampada 2 kişiyle zor çıkıyormuş:cat::cat:bende düşünüyorum ybr yanına almayı ama seyir terasına çıkmak zormuş.:queen::queen:
Vaktiniz olursa bir gün alanayada görüşelim tanışalım,çay içelim