Motosikletim gücsüz diyenlere

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 Şub 2013
Mesajlar
220
Kawasaki, Köln`deki fuarda yeni modeli H2R`yi tanitti. Supercharger`li motosiklet arka tekerde 296 beygircik üretiyormus.

 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Yardımınıza ihtiyacım var, benim cbf 150 motorum var 15000 km kullandım şimdi satıp kawasaki h2 almayı düşünüyorum, sizce zorlanırmıyım, nelere dikkat etmeliyim, öyle hız merakım falan yok zaten alsamda 90'ı geçmem, ekipmanım tam, biliyorum 150'likten 1000'lik motora geçilmez önce bi 250'lik kullan falan diyeceksiniz ama ben onlarda vakit kaybetmek istemiyorum bir an önce benim olsun istiyorum... gülücük gülücük, yardım ederseniz sevirim bravo tebrik ederim işareti
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Yardımınıza ihtiyacım var, benim cbf 150 motorum var 15000 km kullandım şimdi satıp kawasaki h2 almayı düşünüyorum, sizce zorlanırmıyım, nelere dikkat etmeliyim, öyle hız merakım falan yok zaten alsamda 90'ı geçmem, ekipmanım tam, biliyorum 150'likten 1000'lik motora geçilmez önce bi 250'lik kullan falan diyeceksiniz ama ben onlarda vakit kaybetmek istemiyorum bir an önce benim olsun istiyorum... gülücük gülücük, yardım ederseniz sevirim bravo tebrik ederim işareti
Hiç zorlanmazsınız,ninja h2r ama rampada 2 kişiyle zor çıkıyormuş:cat::cat:bende düşünüyorum ybr yanına almayı ama seyir terasına çıkmak zormuş.:queen::queen:
Vaktiniz olursa bir gün alanayada görüşelim tanışalım,çay içelim
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Niye zorlanasin ki. Alti ustu ikiyuz bilmem kac bg imis. Durdugun kabahat; yarin kapora verip siraya girin. Motorun Tr deki ilk sahibi okun bizde gorelim viraj nasil donulur gaz nasil acilir. Yanliz kaskiniza kamera takarsaniz youtube de izleriz high side yi;...
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Honda gs2 eğitimi alirsan rahat kullanabilirsin bence sıkıntı olmaz:)şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Honda gs2 eğitimi alirsan rahat kullanabilirsin bence sıkıntı olmaz:)şimdiden hayırlı olsun

Verdiğiniz cevap için teşekkür ederim Renault'nun güvenli sürüş eğitimine katıldım yeterli olur sanıyorum, gülücük, gece gece güneş gözlüğü takıp göremediği için gözlüğün üstünden bakan adam (başka türlü anlatamadım :) )

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

Bir de ben bu yakıt olayına taktım cbf'den sonra çok gelmesin, kafasını kaşıyan bitli adam

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------

Hiç zorlanmazsınız,ninja h2r ama rampada 2 kişiyle zor çıkıyormuş:cat::cat:bende düşünüyorum ybr yanına almayı ama seyir terasına çıkmak zormuş.:queen::queen:
Vaktiniz olursa bir gün alanayada görüşelim tanışalım,çay içelim

Artçıyla binmeyeceğim için sorun olmaz hem arkaya topkase takmayı düşünüyorum artçıyla zor yani, illa da artçıyla da binecek olursam bende bayır aşağı binerim artık napalım, yayvan yayvan gülen adam
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
100
Yav tamam motor efsanevi bir şey hakkında şu an beğenimi yazıya döksem destan olur. Ama bir de şu yönü var motor sen derece gereksiz :D Yav abicim şimdi altında bu motor varken basmamak olmaz, bassan gider 50 km'de bir depo fullersin :D ama adamı acayip cezbediyor. Yani bu motor bende olsa kesin ertesi gün ölürüm.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst