Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Motosikletim bazen 2.vitese geçişinde kendini silkeliyor.
Merhaba motosikletimle 1.viteste belli bir devire gelip ikinci vitese geçtiğimde bazen kendini ileri atıyor gibi silkeleniyor. Nedeni benim yanlış bir şey yapmam mı yoksa motosikletimde bir sorun mu olabilir?
Düşük devirde vites yükseltmeye çalışıyorsundur, debriyajı birden bırakıyorsundur veya debriyajın ayarsızdır ve sen birden bırakmak istemiyorken, o kendi atılıyordur...