- Katılım
- 6 Ağu 2017
- Mesajlar
- 99
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar. Motosikletim daha 700 km de. Geçen zinciri yağladım ve biraz yol yaptım. Yağlama işleminden sonra motosikletten inip kontağı kapatınca çıt çıt ses geliyo. 4-5 saniyede bir çıt sesi geliyo daha doğrusu. 1 haftadır bu durum var. Normal bi durum olabilir ama daha yeniyim ve normal bi durumsa da bilmiyorum
. Benimle yakın zamanda da bi arkadaşım cbf150 almıştı. Onun motosikleti de kullandıktan sonra bu sesi yapıyodu fakat daha fazlaydı. Yani saniyede 1 bu ses geliyodu. Nedir bu ses? Normal bi durum mu anormal mi?