Motosikleti kimler kullanıyor? / Metin KALKAVAN

Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
artık kategori ayırmıyorum :) olsunda ne olursa olsun

enduro sever bi kişiliğim var ama fiziğim buna imkan varmiyor biraz boy sorunum var. Bu fiziki durumdan ötürü racing'e kaymak üzereyim ama ondan da tırsıyom

herne olursa olsun kalbim daima endurocu kalacak :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst