motosikletekipman.com güvenilirmi ??

Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
gördüğüm sitelerden birisi ama şu an inanılmaz bir indirim var.yeltendğim bazı şeyler var ama güvenilirmi orjinalmidir vs akıllarda sorular.varmıdır bu siteden veya gidip dükkandan alışveriş yapan ??

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:05 ----------

tamamdır cevabımı aldım
2003 Yılında Çin’de hizmet vermeye başlayan firmamız Türkiye pazarına giriş yapmış bulunmaktadır. Kaliteli ve uygun fiyat garantisi sunmaktayız, önceliğimiz kendi üretimimiz olan ve tedarik ettiğimiz ürünlerin yüksek kaliteli olmasıdır. Müşteri memnuniyeti bizim için her zaman önemlidir. Toplamda 34 kişiden oluşan ekibimiz ile sizlere hızlı ve güvenilir alışveriş yapma imkânı sunuyoruz.
 
Katılım
23 Tem 2019
Mesajlar
736
Motosikleti
CB650R
dainese bir monta bakıyorum şu an
1:1 to original diyip %54 indirim yapmışlar :d
banggood vergi dahil daha ucuza 1:1 kopya ürünler alınabilir eğer amaç bu ise

şimdi iyice inceledim şöyle bir ibare eklemişler
Gönderim Ülkesi : Çin Tahmini Teslimat Süresi Şubat 14, 2022 - Mart 7, 2022

bu tarz siteler ve kişiler genellikle dropshipping yaparlar
kargo başı 3-4 dolar verdiği çinden birilerine ürünü aldırtır kargolatır
kullandıkları 0850li numara 4 yıl önce kullanılmış muhtemelen kiralık

hiç güven vermedi site

bir edit daha 2022 ye girmemize rağmen sitenin en üstünde
TÜM ÜRÜNLERDE GEÇERLİ %15 İNDİRİM KODU : NEW2021 yazıyor :bestmt:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
championhelmetten bugun 19.3bin liralık sipariş verdim vergisiz alışveriş için 100euro fatura kesıyolar gectıgımız gunlerde bu sıstemın gecmıste kaldıgı artık calısmadıgı soylemıslerdı arkadaslar geldiği gün ödediğim vergiye dair butun bilgileri burada paylasıp sizleride aydınlatacagım
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
yıllardır görüyorum siteyide indirimleri görünce niyetlendim.ama bana hiç güven vermedi zaten güven verecek bir durumda yok.neydi belirsiz,olmayan malları görmeden satacaklar bizde alıcaz beklicez:)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
İşin içine Çin girdiği zaman aklımıza maalesef çakma ürünler geliyor. Bu site de sanki Aliexpress ile bizim aramızda bir aracı gibi duruyor. Ürünler replika bence. Bir de adamlar karenaj satıyor, karenajı kim kaybetmiş de biz bulmuşuz bu ülkede?
 
Katılım
26 Ağu 2021
Mesajlar
53
championhelmetten bugun 19.3bin liralık sipariş verdim vergisiz alışveriş için 100euro fatura kesıyolar gectıgımız gunlerde bu sıstemın gecmıste kaldıgı artık calısmadıgı soylemıslerdı arkadaslar geldiği gün ödediğim vergiye dair butun bilgileri burada paylasıp sizleride aydınlatacagım

Hocam o konudaki mesajınızı da hatırlıyorum. Herkesin görüp, okuyabildiği çok açık bir kanun maddesini bu kadar uzun süre tartışmak garip değil mi? Şurada açıkça yazıyor işte: https://ticaret.gov.tr/gumruk-islemleri/sikca-sorulan-sorular/bireysel/posta-ve-hizli-kargo-muafiyeti
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Ne zaman geldi bu ürünler? 150euro üzeri şuan gümrük işlemleri baya karmaşıklaştı. O değil gümrük firması ile çalışmanız gerekiyor. Firma sahibi falansanız zaten sizin için böyle bir sorun yok.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Ekipmanlar ateş ediyor. Allah kaza bela vermesin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[url]https://i.hizliresim.com/d0qtogc.jpeg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/t1ntn3s.jpeg[/url]

merakınızı gidermiştir umarım aklı yok fikri var dedikleri mevzu boyle oluyor sanırım

boyle bir kopek besleyen biri zengindir,cinsi nedir bilmiyorum ama zengin kopegi iste cok belli..

Zaten fotoya da kasitli konmus ;)


Caglar48,baba mutahit miydi ? Yanlis anlama,zengin bir ailede dogmayi tercih ederim tabiki, hic ayip degil..benimkisi sadece merak(ya meraktan ya ya...esprisi yapmayalim)
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
❤️Honda❤️;4683730' Alıntı:
boyle bir kopek besleyen biri zengindir,cinsi nedir bilmiyorum ama zengin kopegi iste cok belli..

Zaten fotoya da kasitli konmus ;)


Caglar48,baba mutahit miydi ? Yanlis anlama,zengin bir ailede dogmayi tercih ederim tabiki, hic ayip degil..benimkisi sadece merak(ya meraktan ya ya...esprisi yapmayalim)

Baba parası degıl para babası reiiissssss
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
❤️Honda❤️;4683730' Alıntı:
boyle bir kopek besleyen biri zengindir,cinsi nedir bilmiyorum ama zengin kopegi iste cok belli..

Zaten fotoya da kasitli konmus ;)
Köpek miymiş o? Boyunluk zannettim:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst