Motosiklet Yasağina Tepki

GAZİANTEP'teki MOTOSİKLET YASAĞI KALDIRILSIN MI_?


  • Kullanılan toplam oy
    30
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok kez yazıldı çizildi kardeşlerim.Güzel ülkemizin nadide memleketi Gaziantep'teki MOTOSİKLETLERİN CADDE VE SOKAKLARA GİRİŞİNİN YASAKLANMASI konusunda tüm motorcu camiasını duyarlı olmaya davet ediyorum.Toplu olarak tepkimizi ortaya koymamız belki bu kararın geri çekilmesinde etkili olabilir diye düşünüyorum.Haydi arkadaşlar;5 dakikamızı almaz bu işlem.Yapmamız gereken tek şey aşağıdaki metni copy-paste ederek [email protected] adresine yollamak.Ayrıca en alttaki ***** ******* bölümüne kendi ad ve soyadlarınızı yazınız ki bu kararın büyük bir kitle tarafından KINANDIĞI hissini yaşatabilelim.Şimdiden teşekkür ederim.Ayrıca moderatörlerimizden de rica ediyorum;LÜTFEN KONUYU SİLMEYİN.En azından 3-4 gün kalsın bu topic.Hadi arkadaşlar bu gün başlıyalım ve bakalım kaç kişi tepkisini iletmiş anlayalım.

Sayın Asım Güzelbey,

Bulunduğumuz 21. Yüzyıl’da insan hakları ve demokrasi çerçevesinde, Avrupa Birliği yolundaki ülkemiz için biz vatandaşlara büyük görevler düşmektedir. Antidemokratik uygulamaların bir bir kaldırıldığı şu dönemde biz bilinçli motosiklet kullanıcılarını rahatsız eden bir antidemokratik uygulama da ne yazık ki belediyeniz nezdinde husule gelmektedir.

Bugüne kadar çağdaşlığı ve modernliği ile tanınmış olan Gaziantep ilinde, şehrin bazı yerlerinde motosiklet girişlerinin yasaklanmış olması öncelikle insan haklarına ve evrensel hukuka, diğer yandan ise mantığa aykırıdır. Gelişmiş ülkelerde ve özellikle Avrupa’da; düşük yakıt tüketimleri, küçük boyutları ve çevreye olan pozitif katkıları nedeniyle teşvik edilen motosiklet, günümüz Türkiye’sinde de bu çizgiye doğru sağlam adımlar atmaktadır. Atılan bu adımlar bir gün mutlak ki Gaziantep ilinde alınan bu yasak kararının üzerinden de geçecektir.

Bizler, yani bilinçli motosiklet kullanıcıları, kaksımız başta olmak üzere tüm koruyucu kıyafetlerimiz dahil, ehliyetlerimiz cebimizde her yıl gruplar halinde veya bireysel olarak onlarca şehri geziyor, buralarda fotoğraflar çekiyor ve bu fotoğrafları yazılarımızla güzelleştirip internetteki yerli ve yabancı sitelerde yayınlayarak turizme katkıda bulunuyoruz.

Ülkemizin gezip görülecek yerleri bakımından en zengin illerinden birisi olan Gaziantep’i de tanıtmayı ve yurtdışındaki motorcu dostlarımız başta olmak üzere, ülkemizdeki “yerli turizm”e katkıda bulunarak vatandaşlarımızı oraya yönlendirmeyi isteriz ve bunu severek yaparız. Ancak kendimizin bile motosikletlerle giremediğimiz bir şehre yabancı dostlarımızı nasıl davet edebiliriz?

Sonuç olarak; bizler Türkiye’de motosiklet kültürünün bilinç çerçevesinde yaygınlaşmasını isteyen motosiklet kullanıcıları, motosikletler önündeki tüm antidemokratik uygulamaların kaldırılması için girişimlerde bulunacağız. Belediyenizin de girişimlerimizde yardım ettiğini görmek bizleri çok sevindirecektir.

İyi çalışmalar dileriz.
Motosiklet.NET Sitesi Adına
*İ*S*İ*M* *S*O*Y*İ*S*İ*M

Bu arada şikayet örneğini hazırlayan Prometheus hocamıza çok teşekkür eder saygılarımı sunarım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
serdarcım ben motosikletlerin yasaklanması taraftarıyım...hatta sahiplerinin kelleside uçurulsun...kesin ve etkili çözüm...:mrgreen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
xxxxx, cardoso, crazy_devil, dragrider, forrap, Khutuck, mostwanted_57, Prometheus, Sertac_cagdas
herkes burda maşallah:queen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çene yapmayın mail gönderin :) hadeeeeee naşşşşş:queen: Ben umutluyum.Eminim sesimizi birileri duyacak ve bu saçma yasak kalkacak.

vay hain 5x vayyyyy.Meğer kalkmasın haaaa.:pale:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Kalkmasın. Motosikletler üç araba yeri kaplarlar, çevreye aşırı CO2 salarlar, trafiği tıkarlar, ağırlıkları yüzünden yıolları çökertirler; siz hala gelmiş motosikletleri savunuyorsunuz! Ayıp bu yaptığınız!
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar avrupa insan hakları mahkemesine bir mail yollasak;ama ingilizce çevirisi yapılmış bir metin.Bütün resmi kurumlara şikayetimizi dile getirsek.Ne dersiniz_? Belki biraz kıpırdanma olur.bir kaç adres buldum :

Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi
http://www.echr.coe.int

Emniyet Genel Müdürlüğü İnsan Hakları Şube Müdürlüğü
http://www.egm.gov.tr/temuh/insanhaklari1.htm

İçişleri Bakanlığı İnsan Hakları ve Uluslar arası Kuruluşlar Dairesi
http://www.icisleri.gov.tr

İnsan Hakları Başkanlığı
http://www.basbakanlik.gov.tr/sourcedesign/TURK.asp?


TBMM
İnsan Hakları İnceleme Komisyonu
http://www.tbmm.gov.tr/komisyon/insanhak/insanhaklari.htm

Bir kaç tanesine bir örnek hazırlayıp gönderdim.Ama ne kadar etkili olur bilemem.Onu da eklemek istedim :
Sayın yetkili,
www.motosiklet.net ailesi adına;

KONU:Gaziantep'te hakkımızı ihlal eden trafik kanununu(?) uygulatan yetkili veya yetkililer hakkında gerekli soruşturmanın yapılması,bu kural hakkındaki incelemelerin yapılması,yasağın en kısa zamanda kaldırılması.

İLGİ:2000 yılında il trafik komisyonunun aldığı kararla Gaziantep merkez de çoğu cadde ve sokaklara motosikletlerin girmesi yasaklanmıştır.2000 yılından bu yana,vergisini,harç tutarını,bandrol paralarını...vs. gibi bütün yükümlülüklerini yerine getiren motosiklet kullanıcısı kardeşlerimiz ne yazıkki motosikletlerini kullanamamakta;hatta çoğu zaman tabelaları fark edemeyen gezi ekiplerimiz 45-90 ytl.(kişi başı) tutarlarında cezaları ödemekle yükümlü bırakılmaktadır.
Açık ve net bir şekilde;insan haklarının ihlali söz konusudur.Özellikle de motosiklet kullanıcısı bir çok kardeşimizin mağduriyeti söz konusudur.Trafik komisyonu veya bu yasağı koyan kurum hakkında,soruşturmanın başlatılmaması veya mağduriyetin giderilmemesi durumunda,olay yargıya intikal ettireceğimizi ve mağduriyet giderilene kadar bütün yasal yollardan hakkımızı arayacağımızı belirtmek isterim.
Gereğinin yapılmasını arz eder saygılarımı sunarım.

Serdar Bulut
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
{{Çevreyi rahatsız eden motosikletlere uygulanmalıdır.}}

Bu seçenekteki ilk oy benim :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
bu yasağın koyulasına karşıyım. bence bu yasağın koyulmasında kimlerin rolü var araştırılmalı. halktan şikayet gelmiştir sanırım. yasağın kalkması için şikayetçi olanlardan fazla tepki vermek gerekecektir.:pale:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar dün de belirttiğim gibi,yukarıda bir nüshası yer alan şikayetime bugün cevap gelmiş.Cevabı da sizler için buraya taşıyorum.
T.C.
B A Ş B A K A N L I K
İnsan Hakları Başkanlığı

SAYI : B.02.0.İHB- 770-99 ..../.... / 2006
KONU :.


Sayın : Serdar Bulut


Ekte bir örneği gönderilen, bulunduğunuz ilin veya ilçenin İnsan hakları Başvuru ve Danışma masasından da ( Hükümet Konaklarında) edinebileceğiniz İnsan Hakları Başvuru Formu’nu doldurarak bulunduğunuz yerdeki il veya ilçe insan hakları kuruluna resmi başvuru yaptığınız takdirde iddianız inceleme konusu yapılabilecektir.

Bilgilerinizi rica ederim.




Mustafa TAŞKESEN
Başkan

Başbakanlık İnsan Hakları Başkanlığı Yüksel Cad. No:23 Kat 3 YenişehirAnkara Tel: 430 72 84 Faks: 430 43 97 e-posta: [email protected] www.basbakanlik.gov.tr
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
mete_han' Alıntı:
serdarcım ben motosikletlerin yasaklanması taraftarıyım...hatta sahiplerinin kelleside uçurulsun...kesin ve etkili çözüm...:mrgreen:

hahahaa :mrgreen: :mrgreen:
olmadı taksimde sallayın :p :p
bnde yanınızdayım haa ama neden bin tane topic açıldı bi tane yeterdi bee
modlardan biri şunların hepsini birleştirsin bi zahmett :cherry: :cherry:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dishy' Alıntı:
bnde yanınızdayım haa ama neden bin tane topic açıldı bi tane yeterdi bee
modlardan biri şunların hepsini birleştirsin bi zahmett :cherry: :cherry:
Sayın dishy;haklısın,zaten konunun başında da bunu söyledim.Ama o kadar dağınık oldu ki kimse konuya dikkat çekemiyor.Birbirinden çok kopuk,ayrı ayrı yerlerde 4-5 tane topic oldu konu ve kimse bu konuda duyarlı davranmıyor + buranın bir motosiklet sitesi olmasına rağmen.
Çok değil arkadaşlar bir mail,bir telefon,bir fax bile inanın işe yarayacak ve adamlar bu olayın üzerinde durmaya başlayacaklardır.Koca bir memleketteki,büyük bir topluluk olan motorcuların hakkının alenen ihlal edilmesi söz konusudur.Bu konuda Gaziantep'ten uzakta da olsak duyarlılığımızı göstermeli,çok büyük bir aile olduğumuzu ispatlamalıyız.Saygılar.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
crazy_devil' Alıntı:
Sayın dishy;haklısın,zaten konunun başında da bunu söyledim.Ama o kadar dağınık oldu ki kimse konuya dikkat çekemiyor.Birbirinden çok kopuk,ayrı ayrı yerlerde 4-5 tane topic oldu konu ve kimse bu konuda duyarlı davranmıyor + buranın bir motosiklet sitesi olmasına rağmen.
Çok değil arkadaşlar bir mail,bir telefon,bir fax bile inanın işe yarayacak ve adamlar bu olayın üzerinde durmaya başlayacaklardır.Koca bir memleketteki,büyük bir topluluk olan motorcuların hakkının alenen ihlal edilmesi söz konusudur.Bu konuda Gaziantep'ten uzakta da olsak duyarlılığımızı göstermeli,çok büyük bir aile olduğumuzu ispatlamalıyız.Saygılar.

Sayın crazy_devil; :cherry: :cherry:
Haklısınız da bu kadar topikle yine ilgi çekemezsiniz...
Bilirim çünkü bizim milletimiz kuru gürültü çıkarmaya bayılır.....
Bağırır çağırır 0+0=0 genelde sonuç bu olur......
Ama umuyorum ki sonunda nasrettin hoca fıkrasında ki gibi
3-5 kişi kalmayalım........birlik olalım :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya arkadaşlar düşünün;üye listesine baktığınızda 550 sayfada 30'ar kişiden 16500 üyesi olan bir siteyiz.Hadi bunların yarısı (16500 / 2 =8250) siteyi çok seyrek ziyaret eden kişiler olsa, neredeyse 8250 kişi anında bu olaya tepkisini göstermeliydi.Ben 8250 den de geçtim 1000 kişi bu olayda duyarlılığını gösterse inanın birşeyler yoluna girer.Birlikten kuvvet doğar arkadaşlar.Bir gün afyonda,eskişehirde,denizlide,izmirde,antalyada,ankarada... de aynı yasak söz konusu olursa siz NE YAPARDINIZ_?Bir de bunu düşünün.
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
457
abi adam gibi kullananlara eyvallah. ama bazıları işin cılkını çıkarıyor.. adam 35-50 cc motor. eksozda susturucu manifold yok. yeminlen süpersonic jet geçse okadar olur.adamda tipi görecen. ses duvarını aşacak sanki ... bunlar yüzünden '''kurunun yanında yaşta yanıyor.'''
saygılar...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst