motosiklet ve spor

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
her motosiklet sahibi kişi bence en az hafta da bir gününü spor a ayırmak zorunda en azından motosiklet kullanmadan önce boyun, bel ve omuz gibi kültür fizik hareketleri yapması onun motosiklete binmeden önce vucudunu az da olsa ısındırması(terlemeden) yararlı olduğunu düşünüyorum.ayrıca spor yapmayan ve kondisyonu zayıf olan insanların ağırlığı fazla olan (varadero ,vstrom ...) gibi motosikletleri kontrol ve denge unsurunu sağlayamadılarını görüyoruz oysaki biraz spor bu işlerin üstesinden gelir diye düşünüyorum....[/LEFT]​
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Bencede en azından hafif esneme hareketleri yapılmalı.
Yerde debelenmeye gerek yok ayakta yapılanlar yapılsa bile kar kardır.
streching_clip_image002.jpg


Yada günaydın dansı :p
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1493819949241&oid=324456531402&comments&ref=mf
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
yunus abi bende aynı sizin gibi düşünüyorum ve uzun zamandır düşündüğüm ama nedense bir türlü fırsat bulup satın alamadığım çalışma setini aldım

sporadler9020s.jpg
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konu isabetli olmuş, motosiklet insanı tembelleştiriyor, daha önce yazın öğle sıcağında 150 km yol bisikletiyle gidebiliyordum, şimdi lastikleri inik bekliyor.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Motosiklet kullanan kişinin; bel , karın ve kol kasları kuvvetli olmalıdır..

Mekik, şınav hareketleri ve merdivenleri yürüyerek çıkmak faydalı sonuçlar doğurmaktadır..:cat:
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
body yapmayı öneriyorum.dışarıdan görüldüğü kadar zor değil,haftada 3-4 saatlik çalışma yeter.biraz da beslenmeye dikkat ettinizmi tamam.Belirli bir spor düzeniniz olursa göbekte yapmazsınız.Motor tepesinde daha az yorulursunuz.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
bunlar tabikide faydalı bilgiler ama %90 hatta %95-99'u bunları yapmıyordur.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
bencede ben motoru aldığımdan bu yana 5 kg aldım hiç iyi olmadı:farao: maşallah göbeğim benden çok yer kaplıyo motorda :p
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Motosiklet kullanan kişinin; bel , karın ve kol kasları kuvvetli olmalıdır..

Mekik, şınav hareketleri ve merdivenleri yürüyerek çıkmak faydalı sonuçlar doğurmaktadır..:cat:

Mekik şınav diyoruz ama hepsinin 10-15 çeşiti var.
Yanlış yapılan hareket yorgunluktan başka birşey kazandırmaz.:cat:
İsteyen arkadaşlara bu konuda yardımcı olabilirim.
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Bence sürekli güncel kalması gereken konuların başında geliyor. Zamanında 1 bayan üye(sanırım spor eğitmeni yada yogo vesair) bu konu hakkında uzun uzadıya birşeyler yazmıştı. Sürekli Traksiyon yapmakla alakalı birşeyler tembihliyordu ama sitede aradığımı bulamıyorumki!!!
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Bence sürekli güncel kalması gereken konuların başında geliyor. Zamanında 1 bayan üye(sanırım spor eğitmeni yada yogo vesair) bu konu hakkında uzun uzadıya birşeyler yazmıştı. Sürekli Traksiyon yapmakla alakalı birşeyler tembihliyordu ama sitede aradığımı bulamıyorumki!!!

Şu mudur?
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...osiklet-suruculerinin-traksiyon-ihtiyaci.html

Hobi amaçlı motosiklet sürenler için gereksiz buluyorum bunları :)
Ha yarışçı veya hergün motor tepesinde zaruri olarak birkaç yüz km yol yapıyorsanız doğrudur yazılanlar..

Bir de uzun yol öncesinde geçerli olabilir bu tür esneme hareketleri..

Not: Bu satırları yazan kişi hatrı sayılır bir göbeğe sahiptir :p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
yunus abi bende aynı sizin gibi düşünüyorum ve uzun zamandır düşündüğüm ama nedense bir türlü fırsat bulup satın alamadığım çalışma setini aldım

sporadler9020s.jpg

yusuf çalışma aletlerin güzelmiş hepsi bir arada nerden aldın fiyatı nedir.bundan alırsak spor salonuna gitmeye gerek yok gibi ....
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Şu mudur?
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...osiklet-suruculerinin-traksiyon-ihtiyaci.html

Hobi amaçlı motosiklet sürenler için gereksiz buluyorum bunları :)
Ha yarışçı veya hergün motor tepesinde zaruri olarak birkaç yüz km yol yapıyorsanız doğrudur yazılanlar..

Bir de uzun yol öncesinde geçerli olabilir bu tür esneme hareketleri..

Not: Bu satırları yazan kişi hatrı sayılır bir göbeğe sahiptir :p



değilmi yani...ne sporu yahu!!!:queen:
biz bu meretlere tembellikten,yürümemek için v.s biniyoruz çoğunlukla...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst