- Katılım
- 8 Ocak 2006
- Mesajlar
- 127
Kendisi genelde civar semtteki küçük hacimli scooterlar, commuterlar ile meşgul oluyor, gerçi ben sıfır H2r alsam ilk bakıma yine yanına giderim orası ayrı
Çok reklamını yapıyorum bu adamın vallahi akrabası değilim, komisyon da almıyorum![]()
Umarım daha büyük ve merkezi bir yerde işyeri bulur da hakettiği imaja bir an önce kavuşur dükkanı.
Güzel iş yapıyor işi yaparkan rahat rahat soru soruyosun üşenmeden sıkılmadan ince ince anlatıyor (tabi o sırada bekleyen bi kaç motor daha varsa bukadar geniş olmayacaktır muhtemelen) Ufak tefek iş için gittiğim oldu halleti ona paramı alınır diyip yolladı. Daha iyi bir yer arıyor umarım en kısa zamanda bulurda oda rahat eder bizde