motosiklet ülkesi

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
yuh derim başkada bişey demem
bunun ileriki ışıklarından bir video izlemiştim sanırım daha önce :)
aynı bunun gibi mt2 ye 500 motor düşüyordu
kimse de birbirine çarpmıyordu, asıl ilginç olan o
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Okyanusta çekilen belgesellere benziyor.... Büyük balıklar küçük balıklar hepsi bir arada. Hani küçük balıklar toplu halde enteresan hareketler yaparlar ya motosikletler aynı onun gibi. Bu ne yahu?
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
122
hehehe mümkün değil birbirlerine çarpmamak hiç zewkli olmaz o kadar kalabalığın içinde...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
şaştım kaldım ya bu allahını seversen gerçekmi ya istanbulda böyle bişey olsa yok yok düşünmesi bile bi garip
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor aşkına bak be hey yavrum hiçbişeye benzemez.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
HAYALİMDEKİ İSTANBUL:queen:

:queen::queen: bunu iyi anlamdamı söledin kötü anlamdamı.:queen::queen:

bi bakıyosun dernekler açılmış istanbul motosikletçi öldürme derneği en çok öldürene ödül var.

ödüL ne: motosikLet :queen::queen:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Evet buna benzer bı vıdeo daha once ızlemıstık burda sanırım :) Ama hakket rezalet bı durum Çin dır burası herhal :) Sımdı su kalabalıkta 1000rr ın olmus ne yazar :) Allah korusun ben sıze dıyorum herkezı ozendirmeyelim su melede :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
allah korusun bu trafikte biri düşerse ne olur acaba zincirleme kaza olsa bunları ancak kepçe toplar ayırır birbirinden veya şöyle düşünün o trafiğin içindesiniz ne kadar motorcusunuz bakalım ( ben gidemem sanırım )
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
133
Okyanusta çekilen belgesellere benziyor.... Büyük balıklar küçük balıklar hepsi bir arada. Hani küçük balıklar toplu halde enteresan hareketler yaparlar ya motosikletler aynı onun gibi. Bu ne yahu?

haklısın dostum bırı bı duşse diğerleri üstünden gecer veya gecemeden kendını yerde buluyodur heralde bı de bu ülke neresı
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
ben vietnam die biliorm.

[YT]DtPX5MJ9ixw&mode=related&search=[/YT]

[YT]JHK8lqfYANI&mode=related&search=[/YT]

[YT]IO7q3ruF8NQ&mode=related&search=[/YT]

hepsinin arkasındada kız var yahuu

[YT]vrsO_sSrHSg&mode=related&search=[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
bunlarda kask ve trafik polisi yok ne güzelde gidiyor lar tam istediyim gibi cezada yok oh be aslında bizlerde büyle toplu gezsek tırafik polisi bizden korkar bidaha bize karışmaz cezada yazmaz valah ben tırafiye çalışıyom her ay 2 . 3 defa ceza yiyom yoksa bu ülkeyemi gitsek neyse saygılar arkadaşlar.
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Karınca sürüsü gbi mübarekler her yerden çıkıyorlar :mrgreen:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
bunlarda kask ve trafik polisi yok ne güzelde gidiyor lar tam istediyim gibi cezada yok oh be aslında bizlerde büyle toplu gezsek tırafik polisi bizden korkar bidaha bize karışmaz cezada yazmaz valah ben tırafiye çalışıyom her ay 2 . 3 defa ceza yiyom yoksa bu ülkeyemi gitsek neyse saygılar arkadaşlar.

He valla değil mi? Tam da istediğin gibi ne güzel kask neyin yok. Özendiğin yer de 3. dünya ülkesi bile olamamış Vietnam veya ona benzer bir uzak doğu ülkesi. Hey maşaallah be... Herkes gider mersine biz gideriz tersine. Umarım bu cümleler şaka olsun diye yazılmıştır...

Kaskı, emniyet kemerini polis için talıyorsan zaten hiç takma onlar senin hayatını kurtarmaz cezadan kurtarır değil mi? Kendine dikkat et ve sana bir arkadaş tavsiyesi kaskın gerçekten ne işe yaradığını otur bir araştır..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst