HAYALİMDEKİ İSTANBUL:queen:
Okyanusta çekilen belgesellere benziyor.... Büyük balıklar küçük balıklar hepsi bir arada. Hani küçük balıklar toplu halde enteresan hareketler yaparlar ya motosikletler aynı onun gibi. Bu ne yahu?
bunlarda kask ve trafik polisi yok ne güzelde gidiyor lar tam istediyim gibi cezada yok oh be aslında bizlerde büyle toplu gezsek tırafik polisi bizden korkar bidaha bize karışmaz cezada yazmaz valah ben tırafiye çalışıyom her ay 2 . 3 defa ceza yiyom yoksa bu ülkeyemi gitsek neyse saygılar arkadaşlar.