Motosiklet Tutkusu Geri Geldi

Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
0
S.A. arkadaşlar ben siteye yıllar önce üye oldum ancak işlerim nedeniyle motosikletten ve siteden uzak kaldım.Ancak yaş 53 tekrar tutku geri geldi. Beni yormayacak bir motosiklet arıyorum.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
As. abi. Hoş geldin. Yıllar önce derken 1 sene 28 gün olmuş :mrgreen:
Abi al bir enduro bakma arkana. Versys, v-storm falan, temiz iş.
 
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
318
Öncelikle aradan baya zaman geçti ise ufak bir makine ile başla derim. Kontrolü kolay olur tecrübe artınca daha iyi makinelere geçersin. (Tecrübesiz vs demek istemedim yanlış anlaşılmasın.) Tecrübe varsa paraya kıymak lazım. :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst