Motosiklet trafikte nasıl kullanılma? Videolu anlattım

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
furkan-balun.jpg


HER MOTORCU EN AZ 1 KERE MUTLAKA İZLEMELİ!

Profesyonel bir motosiklet sürücüsü, bu aracın trafikte nasıl kullanılması gerektiğini ders niteliğinde bir video ile anlattı.

❝Kimsenin size kastı yok, öngör ve planla!❞


Kaynak : Furkan Balun Instagram Sayfası
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,878
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
furkan-balun.jpg


HER MOTORCU EN AZ 1 KERE MUTLAKA İZLEMELİ!

Profesyonel bir motosiklet sürücüsü, bu aracın trafikte nasıl kullanılması gerektiğini ders niteliğinde bir video ile anlattı.

❝Kimsenin size kastı yok, öngör ve planla!❞


Kaynak : Furkan Balun Instagram Sayfası
nerdeyse haftanın her günü bu yolu kullanıyorum okula giderken ve birebir aynıları başıma geliyor hatta 1 saat sonra yine yaşanacak
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,758
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Bunları öngörmek için telefona, kıza, yanında süren hanzoya, kafanı arkaya çevirip bakmamak lazım. Yola bakmak lazım. Sabitleri ezbere bilmek lazım. (Sağa yol ayrımı varsa son anada biri mutlaka atlar gibi).
 
Katılım
9 May 2015
Mesajlar
745
Vallahi bravo. Çok güzel bir anlatım, çok güzel yaklaşım. motosiklet olarak trafikte esasen sıra dışıyız. otomobiller için orada olağan olan 4 tekerlekli diğer taşıtlar. Adam sağında solunda bir arabalık boşluk yoksa motosikleti aklına getirmiyor bile. Şeridinde serbest olarak sağa sola anlık değişimler yapabilir. Onda denge diye bir sorun zaten yok. En fazla arabası çizilir. Ama motosiklet için öyle değil ki.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst