Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar,motosiklet için,yurtdışından gelen ve hiç kullanmadığım,2 adet UCOM marka telsizlerimi satıyorum.orjinal kutusunda,orjinal kulaklıklı ve mikrofonlu,voxlu.çakmak ve elektrik şarjları ile birlikte..bilgilerinize.
http://www.sahibinden.com/motosikle...et_telsiz-91WQQaXQQ17970162WQQpXQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/motosikle...et_telsiz-91WQQaXQQ17970162WQQpXQQdisplayitem
Son düzenleme: