Kanuni Pazarlama Müdürü Sait Orhan birinci gelen tasarımın üretileceğini söylemişti. Bu yüzden tasarlarken fazla uçmayın.
Sanırım bir yanlış anlama olmuş. Bu akşam ödüller dağıtıldı, Olcan da oradaydı muhtemelen ödülleri ayrıntılı şekilde anlatacaktır; bu zevk onun.

Her neyse, Kanuni Pazarlama Müdürü Said Orhan gelecek planlarını açıkladığı konuşmasında, bu yıl değil ama önümüzdeki yıl birinci gelen motosikletin üretilmesine çalışılacağını söyledi. Çünkü bu yılın tasarımları teknik hesapları yapılmamış kağıt üstünde çizimler. Haklı olarak önüzdeki yıl "dengeli" tasarımlar istenecek ve yapılacak.